Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Den 1 Juli går Isabergsritten av stapel igen. Någon som anmält sig? Ska vara funktionär och hoppas givetvis att så många som möjligt...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Lorelie
·
Western I min senaste pleasure var det uppfödaren till en av de startande hästarna extremt missnöjd med sin uppfödnings placering. Hon klagade...
Svar
5
· Visningar
1 379
Senast: Snubbelfot
·
Islandshäst Undrar om det är någon som har eller känner till några avkommor till Hingsten Orion fra Litla Bergi??? Bilder? kanske lite info om...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: anpe0208
·
Islandshäst Jag har ett fantastiskt sto efter Hrannar fra Kyrholti. Finns det någon som har eller känner till avkommor efter honom? Vore himla...
Svar
5
· Visningar
1 934
Hoppning Jag är inte alls tävlingsryttare utan tar något skutt ibland med pållen. Jag tänkte att jag ändå vill köpa några hinder för att...
Svar
2
· Visningar
1 631
Senast: danilo
·
Hoppning Jag tävlar hela helgen och efter några dagars regn så var det stora vatten/lerpölar på banan vilket resulterade i att det var lerstänk...
Svar
2
· Visningar
2 590
Senast: Kallebus
·
L
Hoppning skulle idag anmäla mej till en tävling, en lokal 100 bed A och en regional 110 på ett meeting som är tors-sön 100-150 klasser. till min...
Svar
2
· Visningar
1 701
Senast: linasvensson
·
S
Islandshäst Funderar på att söka Strömsholm islandshäst utbildning om nått år. Är det någon som vet vad det kostar? Hur man som student finanserar...
2
Svar
26
· Visningar
5 073
D
Hoppning Hur gör ni med broddarna när ni tävlar på gräs? Skruvar ni i det hemma och låter hästen åka med brodd eller fixar ni med det på plats...
2
Svar
26
· Visningar
3 963
Senast: Fredag
·
Dressyr En häst vi ska köpa som är väldigt fin har en dålig ovana när han blir riden. Han tycker för det första inte det är kul längre då ägaren...
Svar
16
· Visningar
5 032
Hoppning Jag har sökt, men hittar inget riktigt svar.. Kort sagt, behöver man hästpass på en lokal tävling? Hästens pass är borta, har ansökt...
Svar
3
· Visningar
1 571
Senast: Thera
·
Islandshäst Jag har blivit (tillfällig) medryttare på en isisvalack i 20-årsåldern. Han är riden "tuta och kör" i skogen, mestadels i tölt och är...
2
Svar
23
· Visningar
3 744
F
Körning Jag har säkert lagt in detta på helt fel ställe men jag hoppas att jag kan få nått tips eller råd ändå;) Har en ardenner kille på 3 år...
Svar
0
· Visningar
1 247
Senast: fia710605
·
Distans Vet nån om regeln med krage är borttagen då flera rider utan, har jag noterat. Även proffsen. Bara nyfiken.
Svar
8
· Visningar
1 668
Senast: Liten
·
R
Övr. Grenar Hej alla därute! :) Hur hanterar man egentligen galopphästar? Hejdå. Nej, det blev lite kortfattat ;) Det är det att hästarna...
Svar
7
· Visningar
2 838
Senast: Ilione
·
Distans Är det någon som vet vad som händer med uttagningarna till London? Det står i dokumentet Kvalkrav till Euston Park...
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: hermulen
·
T
Dressyr Jag är i grund och botten hoppryttare som nu sitter på en riktigt fin och välutbildad pensionerad hopphäst som nu inte längre bör hoppas...
Svar
3
· Visningar
1 505
Senast: Remaining
·
Tävling Finns det någon sida där man kan hitta resultat och hur mycket en häst har vunnit (pengar)? Jag har letat men hittar inget.
Svar
1
· Visningar
1 426
Trav Om ni skulle välja någon av följande alternativ, vilket skulle ni välja? Leasa ut unghästen eller sälja tävlingsrätten?? Någon med...
Svar
3
· Visningar
2 811
Senast: juvelen
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jo det är så här att jag bara måste ta upp det här med er då jag är säker på att många här har god kunskap. Var...
Svar
18
· Visningar
4 361
Senast: wizo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp