Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav ...alla mina travidiotsvänner :love: Själv drar jag till Årjäng i dag på midsommartrav :laugh:
Svar
6
· Visningar
1 838
Senast: martha
·
Trav För 2 år sedan fick jag i samband med våra största tävlingar på hemmabanan, ett stipendium som jag då skulle använda pengarna till något...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: solros
·
Islandshäst Var inne på klinik igår med mitt sto då hon har haft konstig hälta. Det visade sig att hon har kotledsinflammation i båda fram. Just...
Svar
19
· Visningar
4 604
Senast: Elina8
·
Western Vilka här ska rida WA i år? Vilken division, vilket distrikt och vilka grenar har ni tänkt er? Jag rider div II i distrikt Mitt och...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 340
Senast: Texaz
·
Tävling Köpte en ponny för ca 2 årsen men jag har ingen koll på om han har livstidslicens eller inte. Googlat och letat, kollat på tdb, men...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Kallebus
·
J
Körning Har nu bestämt mig för att köra in min gamla dressyrponny på 17 år! :D När det är dags för inkörning har jag min superduktiga morbror...
Svar
1
· Visningar
1 161
Senast: fjordtokan
·
Körning Bamses nya kompis och min körponny! Jag har honom bara på foder nu, men med mål att köpa honom senare! Julle är rödskimmelskäck, född...
Svar
8
· Visningar
1 720
Senast: MaRomer
·
Western När jag hör eller läser om ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat; AVEL!! Såg en intressant diskussion på ett stort forum i förrgår...
2
Svar
24
· Visningar
4 282
Senast: wrangler
·
Dressyr Antar att det är fler än jag som har lite både bra och dåliga sidor hos sig som ekipage? Hur gör man när man rider programridning? Tex...
Svar
11
· Visningar
2 381
Körning Har i flera års tid tänkt utrusta min vagn med en svängel. Det är dock lite svårt att få plats med den då skaklarna som sitter fästa i...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: Tacitus
·
Islandshäst Ibland läser jag lite här och där att vissa endast använder tunga boot på tävling för att få ut det där lilla extra. Jag har funderar...
2
Svar
39
· Visningar
3 968
Senast: Muninn
·
M
Dressyr Det vore superkul att få se hur ni gör med håret när ni ska tävla dressyr! Jag och min lillasyster brukar göra en klassisk...
Svar
1
· Visningar
1 750
Distans Hej Ska ev köra en PP i April, var dock ett tag sen jag red distansritt så kommer inte riktigt ihåg vad som gäller. *Måste jag ha...
Svar
19
· Visningar
2 414
Senast: TrixaLagom
·
Dressyr Ja, som rubriken lyder, varför tävlar ni? Jag har tävlat väldigt mycket när jag var yngre i en annan sport och alltid tyckt att det...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 507
Senast: Apollo 13
·
Tävling Såg någonstans att man kan ha grön rosett i svansen på en grön häst, alltså en häst som är nybörjare på tävling :laugh: Är det så...
Svar
5
· Visningar
2 697
Senast: hjarterdam
·
Western Hur pass hårt sitter era hattar? Jag har köpt en vit filthatt för några dagar sedan på en westernbutik som ligger många mil hemifrån...
Svar
11
· Visningar
3 294
Senast: Secretlove
·
Hoppning Jag kom på en sak, varför bestämmer inte arrangören att man tex på framridningen rider x antal minuter i ett varv och sedan byter alla...
Svar
17
· Visningar
2 269
Senast: Messy
·
Islandshäst Jag hade ut en sadelutprovare till min häst igår och då insåg jag hur svårt det kommer bli att hitta en sadel som passar oss.. Min...
Svar
4
· Visningar
1 434
Dressyr Klimke eller Nuno ! Förr och nu! Hur har dressyren ändrat sig med åren, ja kom igen och berätta vad ni ser! Jag gör en ny tråd med dessa...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
34 090
Senast: kryddan
·
Körning I ett gammalt vangslidre hittade min älsta farbror ett par fasta skacklar ett väldigt fint gammalt hantverk och han skulle ta med sig...
Svar
0
· Visningar
1 033
Senast: frej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp