Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag går här och funderar på hur det funkar med sponsorer och tävlingar. Hur fungerar det, vad får sponsras, påverkas min "status"...
Svar
2
· Visningar
1 376
Senast: cahs
·
Trav Inga planer alls i dagsläget men bara på skoj för att se hur ni resonerar :) Väljer min sköthäst som exempel :) Vad skulle Du valt...
Svar
16
· Visningar
2 254
Senast: Nafayette
·
Western Någon som ska dit och tävla?? Hoppas folk drar dit sina små guldklimpar och tävlar lite!! :banana:
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Wild Rein
·
Tävling Ska tävla senare i sommar och tänkte lösa licens till min holländska import, så var inne och kollade på TDB hur man skulle gå till väga...
Svar
1
· Visningar
1 557
Senast: Olympus
·
Hoppning Hej! Jag undrar om någon vet om morganhästar är någorlunda duktiga hopphästar? BErätta gärna mer om dem om ni vet! Tack på förhand!
Svar
0
· Visningar
1 182
Senast: Hickie
·
Western Halloj alla därute! Jag är i bootsköpartagen och har snöat in mig på ett par boots från Ariat...
Svar
12
· Visningar
2 740
Senast: LadyRocket
·
Trav Vi har köpt en rockard till min mans blivande körhäst, och håller nu på att iordningställa den. Det ena hjulet är lite skevt och måste...
Svar
7
· Visningar
2 033
Senast: Immer
·
Fälttävlan 12 svenska ekipage startar i den 3-stjärniga men inga i den 4-stjärniga. Startlistor samt länk till Live...
Svar
6
· Visningar
3 084
Trav Nån som kan förklara för mig vad som tas hänsyn till när hästarna läggs in på anmälningslistorna, vilka som kommer med som ordinarie...
Svar
8
· Visningar
2 587
Senast: Hailey09
·
Western Är den sadeln värd att prova på min nordsvensk? Av bilderna och måtten jag fått så verkar den ju vid, men man vet ju självklart...
Svar
10
· Visningar
1 827
Senast: Josefiine
·
Körning När man har en miniatyr? Vill ha en rejäl sele med bra läder. Sen är jag sjukt svag för ljusbrunt läder. Är det bara att glömma de...
Svar
6
· Visningar
1 853
Senast: skogstokiga
·
Western http://www.rh-video.de/powerstream/ http://www.wittelsbuerger.de/nrha/2012/nrha_european_affiliate_championships.htm
2
Svar
35
· Visningar
3 294
Senast: Kaktus_nr_9
·
Islandshäst Jag har hittat det perfekta stoet att köpa, allt är perfekt förutom faktum att hon är linjeavlad. Jag har/hade tänkt använda henne till...
Svar
11
· Visningar
2 780
Senast: Garpur
·
Trav Gör ni det? Är det vanligt? I min enfald trodde jag inte att man gjorde det men har insett att det förekommer. Ni som gör det, hur...
Svar
11
· Visningar
1 694
Senast: giffan
·
  • Låst
Islandshäst Eftersom jag är obotligt beroende av den här tråden så hoppas jag att alla fortsätter uppdatera och stort och smått i hästlivet. :D
114 115 116
Svar
2 307
· Visningar
176 918
Senast: Elina8
·
Distans Nu är det bara en vecka kvar tills sista anmälningsdag för årets Lag-SM. Vilka kommer med toppade lag i år? Det brukar ju ändå bli...
Svar
3
· Visningar
1 841
D
Western Hej! jag är 21 år och har ett stort intresse av hästar men har inte haft möjligheten att gå på ridskola. Mina hästvanor i stora drag är...
Svar
6
· Visningar
3 024
Senast: Dess
·
Distans Ett tips till alla som ridit *-klasser på Uppsalaritten i helgen är att ni kollar så era logsheets verkligen har blivit ifyllda. Det har...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: CK
·
Tävling Jag skulle behöva skicka en av mina hästars pass till Irland för att hennes avelsförbund ska kunna göra ett officiellt ägarbyte. Nu vet...
Svar
5
· Visningar
2 347
Senast: Docka
·
Western jag behöver hjälp med vad det är för häst man ska köpa om man är nybörjare på western och vill utvecklas. jag och min mamma insåg snabbt...
Svar
4
· Visningar
1 334
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp