Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning hur lång tid räknar ni per ekipage på pay & jump? det är max 5 straff och de höjer 10cm åt gången = ca 5 min hinder höjning...
Svar
5
· Visningar
4 880
Tävling Ja nu ska vi snart på vårt första meeting, vad ska man tänka på? Alla tips mottages tacksamt;)
Svar
4
· Visningar
2 166
Distans Jag har länge funderat på att börja med just distans, bor i södermanland och tycker det är väldigt få tävlingar häromkring? Lite frågor...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: TrixaLagom
·
Fälttävlan Well, you know what to do:p För er som inte vet, vilka kommer dit och firar midsommar med mig och många fler?:bump:
2 3
Svar
49
· Visningar
8 508
Senast: Gabby_Ossi
·
Western Snabb fråga: får man tävla annat än E-klasser i en sadel som har ett horn som denna?
Svar
10
· Visningar
2 018
Senast: Liten
·
Western Hittade bara en gammal unghästtråd så det kan väl vara dax att starta en ny? Berätta gärna lite om din häst, vad du har för mål och...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
18 807
Senast: Piraja
·
Hoppning Ska på ett meeting i hoppning i helgen. Lok/reg med 2klasser ponny först sen är det storhäst. Har räknat ut att det är ca 27 st ponnyer...
Svar
1
· Visningar
1 431
Senast: Fredag
·
Körning Jag har funderat på att beställa en nylonsele och undrar om någon har erfarenhet av dessa sedan innan, hur hålla är dom? ÅF sa att de...
Svar
5
· Visningar
2 057
Senast: Mli
·
Western Ser nu på FB att han är död. Var finns det bra nyhetssidor där man kan se såna här nyheter? De som har lagt upp info om att han är död...
Svar
1
· Visningar
1 167
Senast: Cowgirls
·
Övr. Grenar Vad var det för lallarjockey som red Black Caviar? Utan att vara så insatt så måste jag ju säga att det där är en riktig champion som...
Svar
9
· Visningar
2 110
Senast: solros
·
Western Jag har en riktigt "Reining" häst, men som det även har gått riktigt bra i westernriding klasserna, då han har extremt lätt för byten...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Cowgirls
·
Tävling Har köpt en ny ponny som jag skulle vilja visa, var kan man hitta info om kommande utställningar/premieringar, kan man premiera ett 7år...
Svar
3
· Visningar
1 501
Senast: margita2
·
Distans Jag ämnar starta PP20km. Nån mer bukefalist som ska dit? :laugh: Någon som vet hur det går med proposition och anmälan, för övrigt...
2
Svar
20
· Visningar
3 516
Senast: Liten
·
Hoppning Har ni några tips på hur jag ska förbättra min hoppsits? Här nedan är en bild. Någon mer bild finns på http://shumpizen.blogg.se . Ser...
Svar
3
· Visningar
2 138
Senast: Irival
·
Övr. Grenar (varning lång tråd) Lillponnyn är bra på att löpa och har definitivt vinnarskalle. Men vi har lite problem som jag undrar om någon...
2
Svar
21
· Visningar
4 184
Trav Jag har en häst som både slår sig på spatten o trampar igenom. Vad hade ni haft för skor?
Svar
6
· Visningar
1 880
Senast: BitterAss
·
Islandshäst Föredrar ni att ha vojlock, schabrak eller ingenting alls under sadeln? Varför? Skulle man kunna göra ett schabrak som är lite mer...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 302
Senast: katharina
·
  • Låst
Islandshäst Nu börjar det dra ihop sig till årets första avelsvisning. Och en tråd för bedömningar är väl lite spännande?! Vårt fyraårssto efter...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 465
Senast: katharina
·
Islandshäst Min häst fick hovledsinflammation båda fram i våras. Vi har nu skrittat igång ett bra tag och efter månadsskiftet så börjar det bli...
Svar
6
· Visningar
1 543
Senast: Michis
·
Körning För något år sedan lånades det ut shettisar till höger och vänster. Men nu när jag väl behöver en, ja då är det borta! Har satt ut...
2
Svar
35
· Visningar
4 569
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp