Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Står för ett riktigt lyx"bekymmer" :D Jag lyckades vinna seriedressyren hemma på klubben och ett presentkort på 500:- på hästbutik...
Svar
15
· Visningar
1 681
Senast: Saigon
·
Övr. Grenar Hej är det någon som vet om det kommer bli riktiga löp i år 2012 för ridhästar en bara träningstävlingar som förra året ???? ;) Glad...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Seabaz
·
Trav Smaskigt värre! :d :d Opal Viking mot Giant Diablo, Spring Ray (som ju är inkvalad till Olympiatravet) och Minnesota i ett lopp...
2
Svar
28
· Visningar
3 066
Senast: via
·
G
Islandshäst Brukar ni värma upp er sjäva innan ni rider? Märker ni att ni presterar bättre och att ni känner er mer avslappnade o lugnare? Vilken...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Vad använder ni för bett och nosgrimma? Har ni några speciella åsikter om 2delat vs 3delat, remont vs engelsk? Och har era hästar någon...
2
Svar
32
· Visningar
4 185
Western Vart får man tag på westernbett till hästar som drar mindre storlek? bett i storleken 9,5-11,5 cm. (motsvarande 3,5 tum, 4 tum och 4,5...
Svar
14
· Visningar
2 882
Senast: maja_70
·
Övr. Grenar Vad är anledningen till att Skånska Fältrittklubben har sagt upp avtalet med Jägersro trav & galopp?
2 3
Svar
49
· Visningar
7 162
Senast: Thunder
·
Trav Jag tog licens vintern 2010, alltså för ganska precis 2 år sedan .. första året hade jag ingen häst att köra, nu andra året har jag en...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: ghost
·
Islandshäst Är det samma regler som på andra tävlingar i firmakeppni? Får man rida med stång i lätt klass? Är det ett friskare tempo som gäller...
Svar
2
· Visningar
2 249
Senast: tina_sj
·
Western Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig för att det ska bli rätt.... men jag ska försöka. Jag har ridet dressyr i hela mitt...
2
Svar
30
· Visningar
3 308
Senast: noreen
·
Islandshäst Jag behöver tips på sadel till islandsdam med inte så lång rygg och lite överbyggd på det! Nuvarande sadel åker fram så den får bytas ut :D
Svar
1
· Visningar
794
Senast: rakel
·
G
Islandshäst Nu är den så kallade " ryskakylan eller " polenkylan här:eek:, hästarna verkar inte bry sig så mycket, de har varma vintertäcken på...
Svar
13
· Visningar
1 984
Senast: Korven
·
Dressyr Har själv bara ställt upp på enkla dressyr CR med min häst men en tjej i klubben har börjat ge sig ut och tävla de lägre klasserna med...
Svar
7
· Visningar
3 021
Senast: Sickan
·
O
Hoppning Hejhej! På lördag ska jag tävla min första tävling fast bara klubb och helgen därefter en regional. Har ni några tips? Jag är skit...
Svar
12
· Visningar
3 563
M
Körning Behöver er hjälp ! Har fått en gammal loksele av min morfar, som är i fint skick förutom några avbrutna läderremmar,spännen som...
Svar
2
· Visningar
1 536
Senast: makeupfreak
·
L
Tävling Skulle behöva lite hjälp med hur man skriver ett bra sponsorbrev :) Tips, exempel, mallar m.m. tas tacksamt emot.
Svar
1
· Visningar
4 307
Senast: Tretjak
·
Trav Kan Snurrfian nåla tråden så att vi kan lägga in rapport om föl och bild på dessa?? :D:D Princess Norrgård har fått ett stoföl e...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 681
Senast: Snurrfian
·
Islandshäst Tänkte höra med er som brukar klippa era islandshästar. Jag har två ston, det ena har använts i avel och har inte varit riden på...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: kvandi
·
Islandshäst Har funderat en del på det under de senaste veckorna. Meistaradeildin är en tävlingsform här på Island där man tävlar i (sponsrade) lag...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Min häst har alltid varit ganska seg på hjälper (köpte henne direkt efter inridning). Hon håller väldigt mycket i bettet, biter sig fast...
Svar
16
· Visningar
1 806
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp