Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning Hejsan! Tänkte fråga er som kan detta med hästens muskler och så när den hoppar? läste i en bok att när den hoppar så använder den...
Svar
4
· Visningar
1 824
Senast: KiiiWiii
·
Islandshäst Jag känner att det här kanske riskerar att bli "Stupid question of the year", men det bjuder jag på isåfall ;) Jag är lite över 170 cm...
Svar
13
· Visningar
3 126
Senast: Exxip
·
A
Övr. Grenar Hej! Lördagen den 24/3 kommer vi att ha ett möte i Vinslöv (nordöstra skåne), för att diskutera bildande av en gångartsförening. Vi...
Svar
2
· Visningar
1 237
Senast: Niki
·
Dressyr Jag var igår och red min sista tävling för denna termin, en helt ok ritt, långt ifrån den bästa. Det slutade på 64,48% för vår del, men...
2
Svar
38
· Visningar
5 636
Senast: Faust_86
·
Islandshäst Min väninna måste köpa ny sadel till sin isis. Han har kort anläggningsyta och svängd rygg. Och helst ska man få tävla i den. Och inte...
Svar
9
· Visningar
1 646
Senast: Mauni
·
Fälttävlan Hejsan någon som vet om man kan rida på sydslättens terrängbana utan att ha snackat med ägaren? Har min medryttare häst i Genarp så hade...
Svar
4
· Visningar
1 545
Dressyr En liten fundering jag fick igår när jag plockade upp tyglarna efter att ha skrittat fram.. oftast tar ju hästen mer stöd i en tygel...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: tuaphua
·
Western Jag har fått låna med en sadel till min foderhäst som jag får köpa om den passar. Känner inte igen märket på sadeln och undrar om ni vet...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: ellipsis
·
Islandshäst Hej! Snart är det dags för en ny sadel och jag har ingen aning om vad för sadel jag egentligen vill ha. I nuläget har jag en...
2
Svar
27
· Visningar
5 320
Senast: Allobosia
·
Dressyr Var på väg in i TR för att kolla uppdateringen, men min laptop tyckte detta var skumma grejer (som så många andra PDF filer och stängde...
Svar
6
· Visningar
1 927
Senast: Nallen
·
Trav Nej, nu har vi varit utan en sådan här tråd ALLDELES för länge! :D Vi hade en för något år sedan minns jag. Här kan vi gratulera till...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: via
·
Dressyr Fler än jag som uppmärksammat Albions nya dressyrsadel. Oh får inte in länken :(
Svar
2
· Visningar
1 725
Senast: Saigon
·
Fälttävlan Hej alla hoppglada terrängryttare. Hoppas kunna få något bra tips om vart man i Stockholms eller uppsala området kan hitta något...
Svar
3
· Visningar
1 591
Senast: Ottisen
·
Islandshäst Hej!:D Min islänning galopperar på ett väldigt speciellt sätt och många säger att de är för att han är 5 gångare eller ja att han kan...
Svar
2
· Visningar
898
Islandshäst Hur har ni fördelat era hästars träning under veckan? Varför har ni valt att göra på detta vis? Vad har ni för mål med er träning?
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: Ninni112
·
R
Trav Jag har nyss köpt mig ett varmblod som aldrig vart startad på travet pga att han lade sig ner när man svängde. Han är ganska liten och...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: ghost
·
S
Övr. Grenar Hejsan! Har nyligen köpt en arab. Hon är min första och hon blir två år till sommaren. Vill så gärna visa henne, men mitt stora...
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: karingadde
·
Dressyr Ja jag vet att detta är en tråd på gränsen eller övergränsen men jag skriver den i allafall ;). Med tanke på trycket på tävlingar som...
Svar
4
· Visningar
1 435
Senast: break_a_leg
·
Hoppning Min häst är full av kraft och energi, särskilt när det kommer till hoppning. Hon är en sådan som skjuter ifrån med rygg och bak på ett...
Svar
2
· Visningar
1 295
Senast: Kallebus
·
Trav när man ska köra efter jobbet. Skulle behöva lite tips på lampor till sulkyn, så man ser lite bättre i skogen?
Svar
9
· Visningar
2 369
Senast: fuji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp