Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Min häst har alltid varit ganska seg på hjälper (köpte henne direkt efter inridning). Hon håller väldigt mycket i bettet, biter sig fast...
Svar
16
· Visningar
1 809
Senast: Elina8
·
Trav Är det någon som provat det nya täcket från Horseware som är speciellt för travare (Horseware Trot)? Bucas Racing som är för travare...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 506
Senast: Tagliabue
·
Islandshäst Hej! Min unghäst vill inte ta ett steg fram i ridning men det går bra när jag tränar vid hand. Min medryttare red i går och han vägrade...
Svar
9
· Visningar
2 517
Western När jag var liten berätta farfar när han jobba på rancher ut i Dakota och Montana och dom Range Horses som fanns, jag fråga vad det var...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: Bewildered
·
Distans Jag har ridit några tävlingar på 50 km och fundera nu på och ta steget upp till 80 km, men jag är relativ ny inom distansridningen så...
Svar
1
· Visningar
1 203
Senast: RÖDLUVAN
·
Körning Nackdelen med att ha varit aktiv under -90 talet är att det tyvärr inte finns så mkt bilder tagna på tävlingarna (varför uppfanns inte...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: Breakdance
·
Trav Fick höra av en bekant ett uttalande som fick mig att undra om det verkligen kan stämma och fick inte det exakta svaret när jag kollade...
Svar
1
· Visningar
1 024
Senast: Natasja
·
  • Låst
  • Omröstning
Dressyr Anmälningsavgifterna runt Sthlm har skjutit i höjden, vad tycker du att du kan betala för en start i MsvC/B?
2
Svar
24
· Visningar
3 289
Senast: gunhild
·
Islandshäst Hejsan jag och min syster håller på i full rulle på att kolla släkträd på hennes hästar, och är intresserade av färger, men på Sukuposti...
Svar
3
· Visningar
1 826
Senast: Mauni
·
Hoppning Jag ska tävla i Perstorp nästa helg men fick höra från en vän att underlaget är lite sådär. Blev då lite orolig eftersom jag verkligen...
Svar
4
· Visningar
1 545
Senast: Kallebus
·
R
Hoppning Hej! Söker efter lite tips och hjälp av er hoppryttare! ;) Ska nu köpa mig en "riktig" hopphäst och vill ha lite tips på vilken stam...
Svar
9
· Visningar
3 557
Senast: Pettsson
·
Distans Följ Annelie Eriksson här: http://www.atrm-systems.fr/index0eng.htm
Svar
5
· Visningar
1 376
Senast: Seabisquit
·
Islandshäst Hej! Är det någon av er som har erfarenhet av sadeln TopReiter SL? Har googlat runt och hittar nästan ingenting om den i något forum...
Svar
10
· Visningar
1 842
Senast: kryptisk
·
Islandshäst Har lite idé torka så behöver lite tränings tips för unghäst! Glampi är ju 4,5år nu! Gärna övningar både från marken och ryggen!
Svar
4
· Visningar
1 324
Senast: tina_sj
·
Islandshäst Jag är lite nyfiken vad ni gör med era hästar? Kanske redan finns liknande trådar.. Typ Dagbok för oss islandshäst vänner :)
2
Svar
26
· Visningar
2 397
Senast: Gimlan
·
Hoppning Ska på tävling till helgen och där har dom alla avd B först. Hur mycket tid räknar ni per ekipage då? Vill ju inte gärna komma för sent ;)
Svar
7
· Visningar
1 676
Senast: Nasseman
·
Islandshäst Dags för en sådan här tråd, så vi har nått att se fram emot tills våren är här :) Vad har ni för planer i år? Vilka ska ni...
Svar
14
· Visningar
2 624
Senast: valvis
·
C
Western Så var det dax för en ytterliggare buketråd. Denna gången tänkte jag att vi kunde lägga in bilder och filmer när vi rider. Och så är det...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
14 477
Senast: wrangler
·
K
Hoppning Hejsan! Tänkte fråga er som kan detta med hästens muskler och så när den hoppar? läste i en bok att när den hoppar så använder den...
Svar
4
· Visningar
1 821
Senast: KiiiWiii
·
Islandshäst Jag känner att det här kanske riskerar att bli "Stupid question of the year", men det bjuder jag på isåfall ;) Jag är lite över 170 cm...
Svar
13
· Visningar
3 113
Senast: Exxip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp