Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western Hej läste i en tråd att WRAS går in och sponsrar tävlingen i GLOBEN ???? Är det någon annan än jaf som tycker att det är fel ???? Mvh Tina
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: Tina
·
N
Western Händer det inget kul snart? MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 263
Senast: NightOwl
·
S
Western är westernsadel en bra sadel att rida in en häst i som sedan ska användas som vanlig ridhäst?
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Wilma
·
L
Western Min sköthäst har kissing spines. kan westernridningen vara ett bra sätt att rida henne på? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 337
Senast: Wilma
·
K
Western Är det någon som har en fin bild på ett western ekipage eller något, öppen för förslag. Men den ska bli fin när man skriver ut den med...
Svar
10
· Visningar
1 269
Senast: GoddessOfLove
·
M
Western Kolla www.qaha.com och läs om den spännade omritten i Junior Reining. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: Todd Bergen och Fredrik hamnade...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: Tina
·
C
Western Och för dem som inte läser på Stallmagasinets hemsida kan jag avslöja att Fredrik Thomson gått vidare till finalen i world show. Häftigt. C
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Tina
·
M
Western Var kan man tävla i western om man inte har en renrasig paint ellet quarter? Är dessa i samband med de "renrasigas" tävling eller hur är...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: cowboy
·
B
Western Sqha skall enligt dess ordförande försöka ta intiativ till att få ett enda SM för WRAS, Paint och Quarter där respektive organisationers...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 806
Senast: Lenita
·
Western i horsemanship och showmanship. Är det med repgrimma och rep eller till och med lösa pållar? Hmm..när jag ändå frågar kan jag nog slänga...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Intejag
·
C
Western Lite inspererad av SM snacket kanske skulle man försöka samla ihop sveriges alla nordis western ryttare för riks (får ju inte säga SM...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: pherion
·
C
Western Kan man \"tävla\"utan stigbyglar? Kan man vara med på tävlingsträning utan stigläder och stigbyglar? Jag har en ny sadel men har inte...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: Colleen
·
B
Western Hej! Jag rider inte western och jag har nog aldrig tidigare varit på det här forumet :o Men eftersom en vän till mig (nybörjare) ska...
Svar
4
· Visningar
1 511
Senast: höstmåne
·
S
Western har aldrig sett en vanlig sadelmakare prova ut westernsadlar. förekommer detta, eller brukar ni utpassa er westernsadel själva...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: alazzi
·
B
Western Går i planer att köpa mig ett par boots nu när jag börjat rida western. Undrar om man bara kan köpa dem i särskilda western-affärer...
Svar
1
· Visningar
4 173
Senast: monke
·
I
Western jag har forsökt träna det ett tag,han börjar fatta vinken och nu är det fin slipning på gång,hur gör jag det bäst? med vikt,tygel och...
Svar
6
· Visningar
1 873
Senast: sarma
·
B
Western finns det någon som har kurser i westernridning i först Nacka,eller isydöstra delen i Sthlm. :rofl: info@ettlitethotell.se
Svar
0
· Visningar
1 020
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Western Är det några qwesternträningar runt Vetlanda området i Smäland i vinter som man kan åka och kolla på??? Eller runt Hjo skövde där....???
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: jollebus
·
W
Western Great Granddash...! och ev. har någon bild... han var med på SM på avelsvärderingen, rådgivande bed. Vill veta hur han ser ut... såg...
Svar
11
· Visningar
1 682
Senast: jollebus
·
Western är i ett helt nytt utseende! Kul att det äntligen händer något på den fronten!
Svar
12
· Visningar
1 457
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Måla på häst
  • Beta slagen mark
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp