Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Hur har det gått för alla som har tävlat på Greva i helgen??.. hoppas att det har gått bra för alla!
Svar
4
· Visningar
1 401
Senast: Emelyne
·
R
Western Har en liten fråga.. måste man ha chaps när man tävlar horsemanship på d-tävling?? Finns det nån regel på det??
Svar
9
· Visningar
1 185
Senast: bonefish
·
M
Western Ställer en fråga genom en kompis. Hon undrar om man kan rida på smalt d-bett (western) i vanlig ridning. Hon fick den kommentaren igår...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Beppo
·
T
Western ...för Weststar i Kungälv, nån mer än jag som ska dit? /TIGERHEART
2
Svar
30
· Visningar
2 552
Senast: höstmåne
·
Western Hur mäter jag sätet på min westernsadel?? Totalt hjärnsläpp.. :D
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: skäcken
·
S
bok
Western Kan någon tipsa om någon bra bok som ger grundläggande kunskap om westernridning. Hur gör man o med vilka hjälper etc. Var kan man i så...
Svar
1
· Visningar
1 198
Senast: Intejag
·
B
Western Snart kan vi sammla Jessica Steens alla uppfostrande trådar i en regelbok. Där kan hon få bestämma vilket kön våra hästar ska ha och hur...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 674
Senast: __sandra__
·
Western ...när ni började med western? Jag ska ha hand om ett flertal prova-på kurser i western ridning och tycker att det skulle vara till god...
Svar
11
· Visningar
1 821
Senast: Intejag
·
C
Western får hästen vara för att börja tävla i western. och vart hittar man instruktörer i western?
Svar
6
· Visningar
1 265
Senast: TIGERHEART
·
Western Hejsan jag pluggar Engelska just nu och vi håller på med kulturstudier och ska skriva ett resarch paper om något i den...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: anouk
·
S
Western Kan någon vänlig själ beskriva joggen för mig?
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: monke
·
Western provar här med. :) de sadlar som jag vill veta mer om är: Old timer, Deluxe trail saddle, Rio grande och Maverick.
Svar
1
· Visningar
1 165
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Western Är det månne fler än jag som skulle önska att det fanns lite mer hästpinaler med westerninrikting på Globen? Jag förstår att det kan...
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: skäcken
·
Western dressyrhäst till westernhäst. kan det göra hästen förvirrad?
Svar
11
· Visningar
1 868
Senast: millaj
·
I
Western Undrar i vilken ålder som det är vanligast att man rider in en quarter eller appendix-quarter?? Hur tidigt kan man börja rida in/sitta...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Blaze_Of_Glory
·
S
Western Min polle har en förmåga att bryta av hela tiden när man rider, både från trav till skritt och från galopp till någon slags...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Cleooo
·
L
Western Igår var jag och tävlade och lyckades få 5+ på bron. :eek: Min häst som verkligen hatar trail... Och jag förstår inte riktigt domaren...
Svar
14
· Visningar
1 563
Senast: Lenita
·
M
Western Har pratat om i HJWR att vi ska ha fest där alla klubbar i distriktet skall bli inbjudna. Med lite jippo och ståhej utan häst. Är det...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: **BORTTAGEN**
·
Western WRCS hade provskrivning idag och vi förundrades över de skumma frågorna. Är det verkligen olika poängavdrag som man ska kunna? Är det...
Svar
1
· Visningar
1 273
Senast: bonefish
·
Western vad har ni på er när ni tävlar?
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: TIGERHEART
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp