Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western På Scandinavien Western Shows hemsida står att tävlingarna Crayfish och Rein N Cattle, som skulle gå på Bökeberg, är inställda...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: wrangler
·
B
Övr. Grenar Vad ska jag som leder hästen ha på mig och vad ska hästen ha på sig? Vad mer ska man ha med?
Svar
7
· Visningar
2 074
Senast: anniiika
·
S
Övr. Grenar Jag har planerat att skicka in en ansökan till BRS och hoppas på att få komma på intervju. Därför undrar jag om någon som varit där...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Skalis
·
N
Islandshäst Har någon ett bra tips på hur man ska få hästen att sluta försöka äta allt som finns när man är ute och rider? jag ha försökt med...
Svar
18
· Visningar
2 704
Senast: ninnie_91
·
T
Islandshäst Funderar på hur detta fungerar, förstår att tre tävlingar med en poäng över 5,5 gör att man inte får tävla lättklass längre. Förstår...
Svar
10
· Visningar
1 504
Senast: torpare
·
Hoppning Om man har en nolla i LA avd B och en nolla i LB avd B, får man tävla LB i avd A då:confused:?
Svar
15
· Visningar
2 082
Senast: Lady_S
·
Islandshäst ...Eller; vad göra när man prövat allt utan resultat? Long story short: blev intresserad av islandshästar för några år sen efter en...
Svar
9
· Visningar
1 731
Islandshäst Hej Alla ni som rider mycket med boots. Vilka tycker ni är bäst G-boots eller Magic-boots. Vad har ni för erfarenhet av att de sitter...
Svar
5
· Visningar
2 127
Senast: Hallau
·
Fälttävlan Då var det dags för nästa tävling! Lilla Bruna ska få åka långt o sova över natt för första gången. Egentligen vansinnigt att åka så... 2
Svar
25
· Visningar
3 259
Senast: Novali01
·
Dressyr Någon som har erfarenhet av häst som lägger ut tungan mellan varven? Vad jag har hört är det ingen höjdare att tävla med en så´n, att...
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: ginnies
·
Trav Jag har börjat köra min ridtravare och har en del funderingar. Det var 10 år sen han travtränades och han har helt kommit bort från att...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Bullet
·
A
Trav Jag misstänker att det är fler än jag som saknar dom där riktigt fina träningsmöjligheterna och som istället får nöja sig med att jogga...
Svar
15
· Visningar
2 430
Senast: Berin
·
P
Dressyr Jag har tittat i TR och det står ju inget om det så det borde man ju få. Men i grönt kort kursen har jag för mig att de sa något om att...
Svar
5
· Visningar
1 426
Senast: Fiorano
·
L
Western Hej! Jag håller på att leta efter en ny sadel åt mitt varmblodsto och har äntligen hittat en sadelförsäljare med många sadel modeller i...
Svar
11
· Visningar
5 137
Fälttävlan Vi ska iväg till Mantorp i helgen och rida vår sista tävling ihop, jag o C. Nu läste jag på deras hemsida att alla dressyrprogram går...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Estivuz
·
Tävling Hur ofta kan man tävla en tidigare otävlad häst (ej unghäst, dock ej gammal heller)? Om man vill varva både hopp- och dressyrtävlingar...
Svar
5
· Visningar
2 664
Senast: danilo
·
Western En snabb fråga: För att rida med stång på tävling måste man ju rida med en hand. Men gäller det också under uppvärmningen, eller är...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: danilo
·
H
Trav Tänkte att vi i denna tråden kan diskutera om vilka linjer som är framgångsrikast eller vad man själv tycker är värt att linjeavla på... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 738
Senast: Giantchill
·
Western Är på jakt efter en westernsadel till mitt 3-åriga haflingersto. Än så länge inte så bred men hon kommer bredda sig mer. Haflinger har... 2
Svar
22
· Visningar
3 789
Senast: Egonson_
·
Körning Hej, Är på jakt efter en släde till mitt russ och undrar om vad för sele som krävs. Antar att en loksele vore det bästa, speciellt om...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: Ragge_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka