Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har precis provat ut ett nytt bett till min häst som han funkar utmärkt på! Jag har läst i WRAS regelbok och vad jag tror att jag...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Elanor
·
Tävling Nu börjar vår första tävling närma sig och vi undrar nu hur sjutton det går till att dra anmälningsavgifterna i TDB? Vi har en som...
Svar
10
· Visningar
1 455
Senast: SaraMara
·
L
Western Hej! Jag har bestämt mig för att sadla om till western och när jag nu står inför att köpa en ny häst tar jag tacksamt emot tips på...
Svar
16
· Visningar
2 388
Senast: Legendary
·
Fälttävlan Ska på min och hästens första träning om några veckor och har lite funderingar kring brodden. Kör ni med bara traktbrodd eller har ni...
Svar
13
· Visningar
2 848
Senast: Estivuz
·
Islandshäst Jag håller på att leta sadel till mitt islandssto. Jag blir inte klok på någonting känns det som. Jag velar fram och tillbaka...
Svar
19
· Visningar
2 521
Senast: pjufff
·
Islandshäst Precis! Hur började ni med Islandshästar? ;) Vill så gärna prova men ingen islandsverksamhet finns i närheten här. :( Och det känns... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 886
Senast: Home
·
Dressyr Jag tror jag håller på att bli galen på riktigt. På alla tävlingar jag varit hittills i år har starttiderna ändrats efter 20.00 dagen...
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: ginnies
·
E
Islandshäst hej, jag undrar om det är tekniskt möjligt att få fram en skäckgen i en hästras där genen dött ut sedan länge - tex Andalusiska hästar...
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: Rosett
·
Hoppning Hej! Någon som har koll på om man får tävla hoppning med hv polo sports schabraken eller anses loggan som för stor? :)
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: bapro
·
Trav Hej! Nu har jag köpt mig en tysk begagnad galoppsadel av märket leva. Som jag nu ska använda som montésadel :d. Grymt fin sadel :love...
Svar
4
· Visningar
1 323
Senast: satanic
·
Trav Hej! Jag ska ta montélicensen i höst, har redan ridit 2 montéprovlopp iår för att testa på det hela. Tyckte faktiskt inte det var så...
Svar
6
· Visningar
1 654
Senast: satanic
·
Tävling vad betyder det när det står att en klass är öppen för alla? Om det är en klass som det krävs att man kvalat till men som det ändå står...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Krockodil
·
Western Har egentligen inte letat häst, men har nu hittat en quarter i Texas, som jag är helt såld på!! :love: Att jag dessutom börjar ledsna på...
Svar
6
· Visningar
1 595
Senast: Cowgirls
·
Islandshäst hej, jag har blivit erbjuden att köpa en islandshäst som är 12 år till ett mycket bra pris. Hon har tre rena gångarter men tölten har...
Svar
10
· Visningar
2 282
P
Distans Nu är det möjligt att anmäla sig till Rimboritten den 23.7. Det kommer att vara fem klasser (100 KM, 80 KM, 50KM, 50KM CR och 20 KM PP)... 2
Svar
29
· Visningar
4 056
Senast: Litenvit
·
Islandshäst Någon här som har någon aning om vad islandshästnamnet Feya har för betydelse?
Svar
10
· Visningar
1 591
Senast: Lobelia
·
Western Vad motsvara 17-17,5 tum i western storlekar. 15 tum är det som en 17 tum? :)
Svar
1
· Visningar
840
Senast: 4BarsRR
·
M
Övr. Grenar Någon som ridigt i en sådan och kan berätta lite hur det känns? går det bra att rida lätt i den osv. Funderar på att använda mig utav en...
Svar
11
· Visningar
6 955
Senast: eqinha2011
·
Fälttävlan Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och har anmält mig till första starten i fälttävlan. Det är ju en hel del nya regler att läsa...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: Matinee
·
E
Dressyr Jag och min ponny ska starta i LB:1 2006 och behöver lite råd och annat bra att veta : ) min ponny är lite stel och svänger gärna ut... 2
Svar
26
· Visningar
7 888
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka