Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Nu ska jag tävla imorgon och tänke för en gångs skull mäta avstånden för att få in perfekta galoppsprång och på så sätt hoppa perfekt in...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Pancakes
·
T
Hoppning Sjunker dom ihop mycket på längden? Vanliga läderstövlar gör ju det, men hur är det med Tretorn? Och töjer dom sig på bredden? Advance... 11 12 13
Svar
243
· Visningar
46 829
Senast: Prinzess
·
Trav Någon som vet vart man skulle kunna hitta bilder mm på hingstar som verkat i avel. Jag har letat och letat, men hittar inget. Hingsten...
Svar
2
· Visningar
1 303
Senast: giffan
·
Fälttävlan Malmö blir värd för EM i fälttävlan 2013! Jätteroligt tycker jag! Läs mer
Svar
8
· Visningar
1 762
Senast: aprilia
·
Körning Hejsan! Min far skulle så gärna vela prova på att köra timmer med min nordsvensk. Jag har spanat efter loksele och timmerdoning pga...
Svar
12
· Visningar
3 698
Senast: Dalmas
·
Körning Ja alltså...eh.!! Som ni kanske förstår av mitt nick så älskar jag Ponnysar! :love: En av mina drömmar här i livet är att ha en...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Gisburne
·
Trav Är det någon som vet om ett sådant bett är godkänt av ST att använda i lopp?:confused:
Svar
8
· Visningar
2 492
Senast: Volvia
·
Körning vad e det? nån som vet. det är tydfligen inte tillåtet iallafall.
Svar
7
· Visningar
1 442
Distans Fantastisk film från Florac i höstas. Maria skymtar förbi flera gånger! http://www.160florac.com/endurance/images-du-passe/video.php
Svar
0
· Visningar
937
Senast: Rucksack
·
Dressyr Jag har börjat rida en häst som varit igång hela vintern men inte dressyrridits. Mest lufsat i skogen eller tagit något enstaka...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Dressyr Hur dömer man en rörelse, där hästen gör rätt men inte ryttaren? Har sett såå många öppnor där ryttaren drar bak skänkeln t.ex.... Hur... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
12 797
Senast: break_a_leg
·
D
Distans SvRF länkar till en jättebra artikel om distans i Galoppmagasinet: http://www3.ridsport.se/Tavling/Distansritt/ Gissar att det är...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Dinamith
·
Z
Tävling hejhej. :) något som jag har upptäckt nu på senare är att det inte står något om grönt kort i tävlingspropositionerna längre :O är...
Svar
12
· Visningar
1 637
  • Låst
Islandshäst http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=590780 Vad tycker ni. Jag vet inte om jag ska tycka det är bra eller dålig...
Svar
11
· Visningar
1 840
Senast: Boj
·
Dressyr Så heter mitt kommande projekt! Eftersom det finns miljooooner med ridövningar så tänkte jag fråga er dressyrryttare vilka ni tycker...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: Lillagoajag
·
D
Distans Hej! Ny här... Tänkte lägga in en fråga om lite träningstips eftersom jag är övertygad om att ni här har massor av information att ge...
Svar
7
· Visningar
1 686
Senast: SiZo
·
Western Stora hästen är konvalecent sen 4 månader tillbaka, och kan teoretiskt sett sättas igång nu. Dock vill jag inte sätta igång henne på...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: cowgirl73
·
M
Trav Undrar lite om det här med licensen. Har just nu ingen egen häst men skaffar inom kort, men tänkte på tiden innan dess. Vilket är...
Svar
6
· Visningar
1 527
Senast: giffan
·
Hoppning Hej! Det är så att jag ska skaffa nya benskydd till min ponny. Eftersom han hoppar högt och anstränger benen mycket så vill jag...
Svar
18
· Visningar
2 652
Senast: Deimion
·
I
Hoppning Jag kan i princip ingenting om hoppning men jag har en häst som älskar det så tänkte sätta igång lite mer nu. Så till frågan, vilken...
Svar
7
· Visningar
1 946
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna