Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja nu har nya TR kommit ut: TR V 2011 Har inte hunnit läsa allt än, men kommit så långt som till: :D Såå... Vad tycker ni om... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
18 115
Senast: Anna_
·
Körning Satt och tänkte på vilka förändringar jag skulle uppskatta när det gäller TR 1. Att det skulle vara tillåtet att ha pulsklocka på... 2
Svar
33
· Visningar
4 102
Senast: stall w
·
J
Övr. Grenar En mjuk tävlingsform som passar alla hästar o. ryttare! Alla hästraser kan delta! Syftet med bruksridningen är att utbilda ryttare och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 867
Senast: tahoi
·
E
Hoppning Vilka hästar är det som får vara med i 4 års championatet i hoppning? Måste hästen vara svenskfödd? Jag har för mig om man ska vara...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: Cestdaccord
·
Körning Vore kul att höra era erfaranheter och åsikter om olika raser till körning. Jag har redan en shettis/russ som jag håller på och kör in... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 329
Senast: Anna_
·
Islandshäst Finns det någon sammanställd lista över islandshäststuterier? Jag funderar på att köpa ett islandshästföl av god stam och vill veta...
Svar
3
· Visningar
1 621
Senast: Korven
·
D
Dressyr Har nu börjat rida förvänd galopp under lektionerna på ridskolan. Svårt? Mjaaeeoo... lite :) Vad tänker du på när du rider förvänd... 2
Svar
21
· Visningar
3 137
Senast: exclusivef
·
Dressyr har sökt i lite trådar men hittar inte riktigt det jag söker. har precis börjat vänja in min känsiga herre på kandar och vi börjar...
Svar
5
· Visningar
2 203
·
Körning Hejsan!! Har kikat lite i andra trådar, men latmasken inom mig slutade så skriver jag här och hoppas att någon förklarar för mig...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Gisburne
·
Western Jag söker efter en stråhatt i vitt. Inte howdiehowdie stråhatt utan en vit tävlingshatt under 500-ingen. Nån som kan tipsa?? :cool:
Svar
2
· Visningar
1 370
Senast: LaQuent
·
F
Körning Hej! Jag söker efter tillverkarer för svenska lokselar till shettisar. Här i Finland man önskar lokselar för shettisar men finska...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Egonson_
·
Fälttävlan Hej! Jag har ingen koll på det här med licenser och ska start fälttävlan för första gången det här året. Således har jag lite...
Svar
19
· Visningar
2 073
Senast: RebeccaJoli
·
Distans Startar en tråd för att få veta lite om vad som hände på distansgalan. Typ: vilken föreläsare var bäst? Vilka fick de hemliga prisen...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: Shaggy
·
Övr. Grenar Ja, planen är att jag ska ta det till våren.. och jag är livrädd, skräckslagen, nervös, förväntansfull, hysterisk och tokglad.. :bump... 2
Svar
36
· Visningar
4 349
Senast: RebeccaJoli
·
Dressyr Hur gör ni för att öva på att ändra eran (och hästens!) energi i kroppen när ni ska göra olika saker? Ska man skritta kräver ju det en...
Svar
1
· Visningar
1 024
Senast: Piggelkot
·
Z
Tävling Jag tog mitt gröna kort på en ridklubb men fick aldrig kortet. sen flyttade jag till en annan vilken av de ska jag använda på min...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: Pegasus63
·
L
Tävling Hej, behöver verkligen hjälp! Det är så att jag har lyckats tappa bort mitt "grönt kort" som jag tog år 2009 och har nu ingen aning om...
Svar
2
· Visningar
1 311
·
Hoppning Har lite problem att hitta "rätt" bett till min häst och hoppas någon här på Hoppsidan kan ge mig råd eller tips:idea: Hästen är...
Svar
11
· Visningar
2 414
Senast: Cestdaccord
·
Trav Funkar det eller blir det för tungt för fästena? Vagnen det gäller är en Victory rockard. Är den lika tung som en hudik?
Svar
10
· Visningar
2 885
Senast: Zandrah
·
Distans Nu kanske det redan finns en sådan tråd men jag hittar den inte iaf. Men ni som tränar och tävlar i distans, hur håller ni er i form...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Maddeengstrom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Köpa husvagn
  • Tips för att få bort röklukt
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur