Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej alla glada travmänniskor :) Jag kommer här som en liten korkad unge med konstiga frågor :angel: Är de okej ? :P Haha Jag...
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: schelin_j
·
Övr. Grenar Här är bilderna, vilka hästar/ekipage är det? Finns det är läsa om dom nånstans? Raser, stamtavlor, allt :bump...
Svar
6
· Visningar
1 500
Senast: kirrekorv
·
Dressyr Vet inte om detta är en dum fråga men jag måste ju fråga... :p Ang. dessa FEI program som finns, vad är det som gäller för dessa? Om...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: remmis
·
Fälttävlan Tänkte jag skulle börja med detta med min häst då tanken ligger på fälttävlan men detta kan vara en bra start, dock såg jag att man...
Svar
12
· Visningar
1 930
Senast: Novali01
·
Fälttävlan Ponnyn i frågan har hoppat grav som ingen ting. Nu har han fått knasen och ska hoppa ner i graven suck. Små gravar på 1m hoppar han...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: Jessanpersan
·
A
Övr. Grenar Hej alla. berätta allt om galoppsporten. Arbetsmiljö, tider, hästarna ja allt! rubb och stubb, bra som dåligt. Överväger ett... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 479
Senast: fragan
·
Trav Kopierar förra årets tråd. En list tråd för våra otroliga framgångar 2010. Bara kul att se hur många starter våra hästar gör, hur...
Svar
9
· Visningar
1 082
Senast: via
·
Trav Någon som vet hur hans avkommor är i tempramentet? Jag har en valack efter denna hingst och vore intressant om någon kanske träffar...
Svar
16
· Visningar
1 836
Senast: giffan
·
Trav Hej, Första gången jag såg ett montélopp trodde jag att det var ett vanligt galopplöp men vaknade till då det inte var något som... 2
Svar
33
· Visningar
3 828
Senast: gulan
·
Hoppning Jag har lusläst reglerna för globenkvalen och de gör det inte lätt för en. :confused: Efter att ha vunnit en MsvB 2010 är man alltså...
Svar
3
· Visningar
1 740
Senast: Lady_S
·
Fälttävlan Jag får väl starta årets första tävlingstråd då ;) *TADAA* Så vem skall dit och vad skall ni rida? Jag skall inte rida själv men... 2
Svar
27
· Visningar
2 875
Senast: sita
·
Western En av mina sadlar, den finaste jag har, är nu något för smal för min nordsvensk. Hon har haft den i flera år och den är från början...
Svar
3
· Visningar
1 134
R
Distans Hej! Någon där ute som skall starta året med en lungn ritt?? Tänkte rida T50 på knappa 5 timmar, någon som kan tänka sig att hänga på... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 046
R
Hoppning Tänkte longera "dressyrhästen" i dag och blev lite sugen på att dra fram lite bommar och cavaletti samtidigt. Har ni några tips på bra...
Svar
2
· Visningar
2 995
Senast: fruxolisa
·
P
Tävling Hur gör du, tar du på dig tävlingskläderna innan du far till tävlingsplatsen, och så kanske du har ett "överdragsställ" utanpå. Eller... 2
Svar
29
· Visningar
3 314
B
Distans Då min arabvallack har en medfödd deffekt i ett bakben (patellaupphakning) gör det här honom inte till någon häst som "går" att hoppa...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: SiZo
·
  • Låst
Dressyr Jag ligger hemma och är sjuk och tyckte promt att jag behövde en ny vårjacka:D jag vill ha en smidigt jacka för jag hatar när det känns... 2
Svar
22
· Visningar
2 889
H
Trav Bilder från avelsvärderingarna hade varit trevligt att se =) Funderar på att använda mig av en "lågpris" hingst i år det finns ju...
Svar
13
· Visningar
2 429
Senast: mrjim
·
Dressyr Hej! Nyligen har det dykt upp ett ganska jobbigt problem för mig och medryttarhästen. I ena varvet, vänster tror jag det är, så...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: mimihallby
·
G
Körning Exakt vad betyder det, i Lätt Dressyrprogram nr 3? Det står i punkt 8: MF Tömmarna i en hand (Ej HK) 10 m avvikelse från...
Svar
10
· Visningar
1 539
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V