Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Letade efter lätt klass 1997 på förbundets hemsida (till Gärds) men det finns inte där längre! Får man inte använda det längre då...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: fio
·
G
Körning Jag sitter och kollar runt på vilka parselar som finns, allra helst i brunt (och i storlek shetland). Drive Out har en som heter Pfiff...
Svar
9
· Visningar
2 500
Senast: Gisburne
·
Islandshäst Trodde att jag postade ett inlägg om det här häromdan men det gjorde jag tydligen inte, annars kommer det ett till:o. Min medryttarhäst...
Svar
19
· Visningar
4 844
Senast: _Aldís_
·
Islandshäst Har ni era hästar i ett stall med bara isisar eller är det blandat med olika raser? Varför har ni valt det ena eller det andra :)? 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 246
Senast: Niela
·
C
Övr. Grenar Har blivit total inspirerad av den ädla galoppkonsten och funderar nu på hur häftigt det skulle vara att få prova på galopp :laugh: :D...
Svar
1
· Visningar
1 260
M
Dressyr Hoppas att jag inte lägger tråden helt fel :( Har precis fått hem en Jessica olympic dressyrsadel som jag har köpt begagnad och jag...
Svar
6
· Visningar
1 814
Senast: flashlight
·
  • Låst
Trav http://www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/aktuellt/hast/skrivelser/oppetbrev100408 Nå vad tycker ni ? Själv skrev...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Snurrfian
·
B
Fälttävlan Jag ska skriva ut en ryttarbok att fylla i nu på tisdag när jag slutfört gröna kortet fälttävlan. Vad är det jag ska fylla i? Vad är...
Svar
8
· Visningar
1 405
Senast: Belleriet
·
Islandshäst Börja fundera vad jag egentligen hade för mål med min häst efter två av stallkompisarna varit på träningsläger och de hade tydligen... 2
Svar
33
· Visningar
3 653
Senast: Minni-Borg
·
Dressyr Hej! :angel: Har efter mycket om och men bestämt mig för att fixa ny ridhjälm. Den gamla börjar se lite sliten och tråkig ut, så...
Svar
13
· Visningar
6 904
  • Låst
Dressyr Hej alla! Behöver lite hjälp, Vad gäller egentligen för det här med loggor på schabraken vid dressyrtävlingar? Jag driver en...
Svar
1
· Visningar
1 532
Senast: sweep
·
Distans Hej! Skall göra ett skolprojekt och skall då bland annat mäta min hästs puls under rörelse, till exempel när jag rider den. Då är...
Svar
7
· Visningar
1 627
Dressyr Jag tänkte bara fråga om någon av er har några bra tips på att få fram och ihop med handen , då jag som ni kanske ser har problem med... 2
Svar
27
· Visningar
2 677
Senast: michelle
·
Trav Har precis fått hem en liten häst på ca 165-170 samt har sedan tidigare 2 st på 155 och 160 cm. Letar efter en bra tävlingsvagn som man...
Svar
10
· Visningar
1 658
Senast: BitterAss
·
Western Släng in bilder på era paddar och filtar :) Gärna på hästryggen. Jag har dock ingen häst ännu men hoppas på att det kommer i slutet av...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: cowgirl81
·
Western På de flest awesterntävlingar (tex HC o greva) så har de himla bar musik tycker jag..Western me dlite "beat" i. Men,eftersom jag är... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 199
Senast: Lenita
·
Islandshäst Hejsan Isisar jag står i tankar att skaffa mig en islands häst:love: jag har slutat med travhästar för ett bra tag framöver och släppa... 2
Svar
27
· Visningar
2 923
Senast: Elina8
·
Fälttävlan Såg ett par boots på H**ks som marknadsförs som terrängboots. Någon som har erfarenhet av dessa? Mina Eskadron börjar bli trasiga och...
Svar
9
· Visningar
2 316
Senast: Estivuz
·
Dressyr Är det tillåtet nu elr inte? :)
Svar
6
· Visningar
2 351
Senast: Turandot
·
Dressyr Hejsan! Jag skulle behöva hjälp med en grej. (För det första vill jag bara ursäkta mig med att jag inte kan ett skvatt om dressyr, då...
Svar
11
· Visningar
1 855
Senast: Springsteen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023