Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Med all diskussion som pågår angående hur vår kära islandshäst såg ut förr tycker jag att det är på tiden att visa några hästar som jag... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
14 339
Senast: Duplo
·
C
Distans Någon mer än jag som ska starta upp året lite långsamt i Danmark? Någon som kanske har erfaranhet av distanstävligen som Kastrup Tårnby...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: Sarah A
·
I
Körning 1: För hobbykörning, räcker det med sulky/rockard och travsele? Och isåfall, kan man koppla baksele till travsele? 2: Ni som hobbykör...
Svar
10
· Visningar
1 653
S
Islandshäst Hej! Förra lördagen var jag i stallet och markarbetade min medryttare häst Brimi. Jag hade inte någon longerlina så jag tog i stället...
Svar
10
· Visningar
2 360
Senast: staiini
·
Hoppning Jag har läst i TR men inte hittat något svar på min fråga. Jag har en 6-årig ponny som jag tävlar med i hoppning och vi har hittills...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: Equilina
·
L
Islandshäst Ja, som rubriken lyder. Vart går gränsen för procenten för inavel? Jag hade lite tråkigt en dag och gick in och lattjade lite på WW...
Svar
8
· Visningar
3 668
Senast: Rolle
·
Dressyr Jag har verkligen problem med att tolka TR ibland. Trodde att jag hade åtminstone hyfsad koll på det språkliga för jag hade inte helt...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: Anna-panna
·
Trav Hej... jag behöver er hjälp. Jag undrar om någon har tips på någon butik ( eller ngn som har begagnat) som säljer huvudskydd med...
Svar
4
· Visningar
2 067
Senast: Kellie
·
Western Var kan jag hitta ett westernträns i ljust läder, storlek ponny? Är helt ny på western :)
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: pralina
·
Dressyr Hej! :D Har legat på en konstant 6/12:a för sitsen i de tävlingar/programridningar jag varit med på, men nu vill jag försöka...
Svar
11
· Visningar
1 853
Senast: Dafodil
·
Distans Har precis anmält mig till 14 km-klassen. Någon mer som ska dit? :)
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Elly-J
·
C
Dressyr Efter att jag började rida min förra polle blev min sits helt tokig! :o Han hade enorma gångarter, låg på 170 i manken och var väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 579
Senast: Dafodil
·
A
Trav Vart tusan kan man få tag på att automatkäk passade en JN sele? Hittar bara till Finn-tack och jag tror inte det är samma gängstorlek...
Svar
16
· Visningar
3 585
Senast: ghost
·
E
Hoppning Jag har tänkt att satsa på hoppninge med min Arab, Baarock. Men jag vet inte hur jag ska börja. Har tänk att börja på någora provapå...
Svar
1
· Visningar
936
D
Western Nu har jag tittat runt på nätet efter riktiga förklaringar till westerngrenarna, men antagligen har jag inte letat tillräckligt noga...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Elanor
·
Western Hej! Vet inte om det finns ngn sån här tråd eller om jag satte tråden på helt fel ställe.. Men men. Det är i alla fall såhär att jag...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Elanor
·
N
Tävling Vad gör ni utseendemässigt med häst och utrustning innan ni ska tävla? Tvättar hästen? Smörjer grejjer? Bara ibland eller till varje... 2 3
Svar
53
· Visningar
12 597
Körning Hur tänker ni och vilka tävlingar kommer ni att försöka vara med på? 2
Svar
22
· Visningar
2 199
Senast: Vimsan
·
T
  • Låst
Dressyr Jag ska kanske åka på min första dressyrtävling om en månad och har typ tusen frågor. Måste hästen vara knoppad? Måste den gå i...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: break_a_leg
·
Western Vart 17 får folk tag i sina snygga showchaps??? Hittar inte många på nätet och orkar inte leta mer, så snälla, snälla pm:a mig om...
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: LillMalin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ormbett
  • Shettistråden del II