Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hallå! Ja, hur gör man? Hur rider ni på islandsstång? Jag fick nämligen erbjudandet om att rida en häst på stångbett nu i veckan, men...
Svar
10
· Visningar
3 311
Senast: Petronella
·
Islandshäst Är det bara jag eller känns det inte som att det är väldigt mkt unghästar ute i alla annonser? Hittar väldigt få annonser på...
Svar
15
· Visningar
1 627
Senast: Gimlan
·
Övr. Grenar hejsan, jag går på ett häst gymnasium dår vi ska göra 15 veckor praktik och jag hade då tänkt göra 4 veckor praktik utomlands i sommar...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: BigSize
·
Western Verkar ju väldigt kul. Ser i alla fall riktigt roligt ut när man tittar på det Så tänkte att ni som håller på med det kan väl lägga ut...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: Elanor
·
D
Islandshäst Sitter och försöker komma in på worldfengur. :confused:Men det går inte. Nån som kan hjälpa mej? 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 711
Senast: Siddyy
·
P
Dressyr Hej alla! :) Jag har lite problem med mitt varmblod, jag kan inte sitta ner i hans trav! Fungerar inte att rida utan stigläder, och...
Svar
4
· Visningar
2 087
Senast: johanssk
·
Islandshäst Har funderat på om det finns något slags register där man kan se färgstatistik över islandshästarna. D.v.s hur många % som är svarta...
Svar
11
· Visningar
1 319
Trav Skulle behöva lite råd om hur jag får min kallblodstravare att lugna ner sig lite när jag kör honom. Han är tre år och har gått premie...
Svar
12
· Visningar
2 034
Senast: jesse
·
M
Fälttävlan Vi har inom vår klubb i Växjö stort intresse för fälttävlan hos våra ridelever men en väldig brist på bra banor. Dessutom så är det...
Svar
3
· Visningar
1 971
Senast: Minnaa
·
M
Fälttävlan Vet någon var närmsta fälttävlansbana finns om man bor mellan Nässjö-Jönköping???:)
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: SLD
·
J
Övr. Grenar Hejsan, Jag undrar bara om ni har några tipps på trick och hur man utför dom? Jag har börjat leka lite smått med min häst, Men vet inte...
Svar
2
· Visningar
1 393
Senast: NIRSGÅRD
·
T
Western Hur mycket foundation har ni i era Quarter´s ? Skulle va intressant å veta.......tyvärr tycker jag inte att man pratar eller anser... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 225
Senast: Tripple Creme
·
Ä
Distans Hej alla distansmänniskor! Jag har en häst som vilat ganska länge men som tidigare varit regelbundet tränad, jag skulle vilja veta hur...
Svar
6
· Visningar
1 901
Senast: Laslaw
·
S
Western :crazy:Det finns ju många olika storlekar på en w-sadel. Man säger ju att 16" på western motsvarar ca 17-18 tum i eng. Såg nu en...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Milschen
·
Trav Jag ska praoa om några veckor och skulle gärna vilja praoa i ett travstall. Hur bör man göra då? Jag har ridit i snart 5år. Men har...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: schelin_j
·
S
  • Låst
Dressyr Detta kanske är en dum fråga, jag vet inte. Är det bara vissa bestämda raser som får starta Scandinavian Open eller är det öppet för...
Svar
12
· Visningar
1 910
Trav En sak jag har funderat på ett tag är, varför har fransoserna dubbla tyglar när dom rider monté? Jag såg även på några bilder nu jag...
Svar
5
· Visningar
2 471
Senast: Tagliabue
·
Islandshäst Hej Nu är det så att hästen och jag har antingen hamnat i en rejäl svacka, eller så går det bara utför. Den senaste tiden har inte alls... 2
Svar
27
· Visningar
2 573
Senast: Geronimo
·
Körning Jag har en liten shettiskille på snart tre och ett halvt år, han är 109 cm hög. Han är sällskapshäst till min store och har mest följt...
Svar
10
· Visningar
1 947
E
Distans har nån dag nästa vecka planerat att skritta en lång tur. minst 2-3 mil, men i princip hela vägen är det asfalt. det är ju inga större...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: emiraty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Betäckning 2024 - föl 2025