Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Tävling Hej! min fråga är att: om man får placering tex 1a 2a elr 3a... hur många varv ska man galopperna med hästen inne på ridbanan? är de...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: jessicajosefsson
·
Islandshäst Alla som nån gång tävlat med sin islandshäst i distans får gärna skriva om hur det gick. 1. Hur förberedde ni er? 2.Vilken...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: peperoni2
·
P
Körning Så snart jag får hem min nya baksele är det dags för att spänna hästen för vagn första gången. Hur gör jag detta så smidigt som...
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: Fia-Lina
·
Dressyr Nyfiken varför? Har under denna vår/höst 09 varit ute och tävlat lite LC /LB på min 5åring... Hon går in gör alla rörelser på rätt... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 075
Senast: Donnatello
·
E
Western Nu är väl SM över för iår (eller om några timmar iallafall :D...tror jag) och hur gick det för alla som var där? Vad tyckte ni om... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 419
Senast: wrangler
·
Fälttävlan Ja, den tävlingen får väl ha sin egna tråd den med! Vilka ska dit? Grå med Brun ryttare kommer o även deras fanclub!:devil: 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 711
Hoppning Nu har jag fått ett tips om att min häst som har känslig mun ska ridas på ett kombi-bett det är tränare som rek detta så inget jag...
Svar
11
· Visningar
4 328
Senast: Tingelingen
·
Dressyr någon som har förslag på sadlar till min herre? har varit på sadelprovning men jag va inte alls nöjd med det och letar nu ny. jag tycker... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 503
Senast: BabieBus
·
K
Körning vår ponny körde barnen på vårt barnkalas igår det är så himmla kul . hön hatade ju att bli riden men älskar att bli körd , jag älskar...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: kimsan
·
E
Trav Hej, Tänkte kolla vart och hur man får tag på lärlings jobb hos någon travkusk. Har kollat lite överallt men hittar inget. Vet någon...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Emmii
·
Körning Läste tråden "Var hitta ponnypar?" och tänkte på att det är verkligen svårt att både köpa och sälja körhästar. Jag har varit på båda...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: agtatoon
·
Western Har ett fullblodssto som jag funderar på att betäcka tills nästa år..eftersom hon är fullblod och jag håller på lite smått med western...
Svar
18
· Visningar
1 688
Senast: tiffy
·
S
Körning Hej Jag vill inköra mina minishettisar men undrar.... Det är meningen att köra framtföralls i skogen, tillsammens med min man, som...
Svar
5
· Visningar
1 529
Senast: Sammy
·
A
Distans Har fått nys om en Rockin R distanssadel till något jag tror är ett ganska bra pris... Har någon här erfarenhet av dessa sadlar? Någon...
Svar
6
· Visningar
1 977
Senast: mahlmt
·
Distans Snart är tävlingssäsongen över o det finns tid att diskutera lite annat. Tänkte lägga ut en fråga till er med erfarenhet av flera... 2
Svar
25
· Visningar
3 112
Senast: neywaz
·
G
Hoppning Kanske något kan hjälpa mig..? för och starta 110 cm på lokal tävling måste man ha ridit t.ex. två felfria 1m för och få rida 110? lr...
Svar
4
· Visningar
1 729
Senast: Mitrolle
·
Övr. Grenar Det börjar bli tjatigt med Sjätte placeringar....... Alltid hundradelar, trängningar, etc etc... Men jag fick träffa Camilla och...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Hambo
·
Islandshäst Har en ganska grov liten kille (143 cm hög och smällfet :grin:). Hur bra tror du att Bucas skulle passa på honom, ni som har det vad...
Svar
6
· Visningar
1 911
Senast: kryptisk
·
L
Hoppning Hejhej! Jag undrar vad som är ett lämpligt pris på en 4- årig hopphäst, inriden i år och har hittils gått tävlingar upp till 1 m. Fin...
Svar
9
· Visningar
2 063
Körning Jag hade ju en loksele på G men det sket sej pga knepig säljare. Så idag hade jag jätte tur och fick från stallägaren en fråga om jag...
Svar
8
· Visningar
3 221
Senast: Fia-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka