• Körning
  • Trådstartare Trådstartare kimsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 070
K

kimsan

vår ponny körde barnen på vårt barnkalas igår det är så himmla kul . hön hatade ju att bli riden men älskar att bli körd , jag älskar min ponny.

Sv: barnkalas

jag vet inte om sambon tog men andra gjorde , får vänta tills jag träffar och kan få dom på mail.

Kul när man får göra barn glada! har en barnilsk shettis, så jag vet inte om jag nåsin kan göra sånt, men det vore kul! Fast sen jag tog hem henne har hon inte haft ett öra bakåt åt nån av de två barnen på gården!

ja det är kul när hon ändrar sig så mycket från att vara helt störd till att vara perfekt . jag fattar inte det riktigt , jag ställer henne och sen spänner jag på vagnen och hon bara står helt stilla . så nu kan jag och barnen värkligen göra saker med henne med . det är väl det hon känner att hon får vara med mer .

hon gick inte 50 meter från gården , hon stegra med dottern hon va super idiot. men jag fick en tanke på att hon ville köra och ja det ville hon . står så snällt när selen är på , står lös när jag spänner fast vagnen .nu är hon den ponny jag velat ha hela tiden det har tagit 4 år att fatta att hon vill köra inte ridas . nu kan vi köra till våra vänner och fika med henne , super kul .:love::banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 246
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 960
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka