Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som ska vara med? Jag ska vara med i V2 och T3 med Askja :)
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: emmysamson
·
Dressyr Hur kan en volt med underlag - väldigt fast = stumt göra för hästens rörelsemekanik och rörelseapparat ? Rider nu på sådan volt och...
Svar
17
· Visningar
1 888
Western Den här padden ska tydligen vara såå himla bra enligt många. Antiglid, luftar etc etc MEN: På Kyra gör den att sadeln glider både hit...
Svar
10
· Visningar
3 539
Senast: JessicaM
·
Islandshäst Hejsan undrar om det är någon här som ska vara med på Edda forsen i oktober? jag ska vara med med min nya häst Benjamin från Stenholmen...
Svar
4
· Visningar
1 362
Senast: UllaBeata
·
P
Trav Eftersom jag inte har någon koll alls på travet längre måste jag fråga:p Sugercane Hanover sprang på min tid i travvärlden och hade ett...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: prallan
·
C
Dressyr Jag har tittat i TR, men hittar inget bra svar. Kanske har jag letat för dåligt? Om man är placerad i en LA och ska in på prisutdelning...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: remmis
·
Övr. Grenar hej nån mer som är intresserad utav mounted archery, eller kanske tävlar/tränar i det.. tycker det låter gätteskoj och börjar bli...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Hóbagoly
·
Fälttävlan Nu har EM satt igång! :laugh::laugh: Lycka till allihopa! 2 3
Svar
51
· Visningar
4 454
Senast: Kiddoe
·
D
Western Snart kommer en tävling som vi skall vara med på. Allt har känts så bra hittills men nu denna vecka så känns hästen som en helt annan...
Svar
4
· Visningar
773
Tävling Hej Är det någon som vet vad som gäller för tävlande från ett annat land som vill delta på en lokal tävling?
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: life
·
N
Trav Vet ej om denna tråd kom rätt men jag försökte så gott jag kunde. Är det någon här som kan hjälpa mig med förslag på en praktikplats...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Cinora
·
Trav Ja, nu tar jag och skapar en ny sån tråd... :D Tre trådar för oss att hålla reda på alltså. Bukehästar till start... 22 23 24
Svar
473
· Visningar
46 313
Senast: Cinora
·
Övr. Grenar ...era vinterchaps?! vill beställa sådana men vet inte riktigt hur färgkombinationerna ter sig...
Svar
1
· Visningar
1 315
Senast: StallNK
·
Trav Undrar hur allt travfolk gör!? Hur har era travisar det beroende på väder och vind i förhållande till träning och så? Täcken? Nakna... 2
Svar
20
· Visningar
2 397
F
Dressyr denna kommentaren får vi så gott som alltid när vi tävlar dressyr, senast i helgen fick vi: trevlig häst, men måste dock trampa under...
Svar
3
· Visningar
1 549
Senast: Zephira
·
Trav Vad tycker ni om exteriören hos dessa hingstar: 2
Svar
26
· Visningar
5 094
Senast: via
·
Trav Dels för att jag tycker om att diskutera det här ämnet & dels för att jag och Snazzy pratat om just det här stoet. Vad hade ni valt för... 2
Svar
32
· Visningar
2 579
Senast: BitterAss
·
G
Trav Är det någon som ska dit? 2 3
Svar
55
· Visningar
3 621
Senast: XanderBabe
·
T
Trav Jag har blivit sugen på att börja med trav igen efter ett uppehåll, och kontaktade STC via mail för flera veckor sedan, och frågade hur...
Svar
4
· Visningar
1 753
Senast: Cambrie
·
I
Trav Jag sitter och kollar upp mitt kallblodsstos föräldrar men eftersom hon har en norsk pappa, Marine Svarten, så hittar jag inget om han...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31