Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Dressyr Har några gånger sett människor som tävlar dressyr med sina travhästar och uppnått en godkänd procent trots att hästen inte kan... 2
Svar
36
· Visningar
4 710
Senast: Pancakes
·
Western Går det att ha syntet istället för läder rem som man drar åt sadelgjorden med på en vanlig läder westernsadel?? Just nu har jag en...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: Elanor
·
Körning Hej! Nu ska jag försöka ta mig ner till skåne och tävla, men jag har ingen groom till mitt ekipage ännu. Är det någon som känner... 2
Svar
23
· Visningar
2 312
Senast: Amk
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
4
· Visningar
1 549
Senast: Noteca
·
Fälttävlan ...få dela med mig! Som flera kanske minns så blev min älsta häst skadad väldigt olyckligt i januari iår, han stod på klinik i 6... 2
Svar
20
· Visningar
2 363
Senast: Undret
·
Trav Någon som vet om man kan se TV4as travsändningar i efterhand någonstans på nätet? De ska tydligen köra en repotageserie om Salma Bokos...
Svar
2
· Visningar
1 615
Senast: Cambrie
·
Trav Super Light:love: iofs i mycket billigt gäng men en vinst likaväl! Lille köttbullen 11år och fortfarande vinstsugen:d
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Zandrah
·
G
Western Jag skickade in reg.beviset för ägarbyte med rekommenderat till APHA för ca 2½ v sedan. Hur lång tid brukar det ta innan man får...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: Nethril
·
T
Trav Jag funderar på att ta B-licens, och har några frågor till er som är amatörtränare. -Är ni tränare på heltid, eller har ni travet...
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: fethajja
·
Hoppning Jag har en ungponny som fyller 6 nästa år. Då får man ju tävla i avd A om man har ridit två felfria rundor i den klassen. Men om man har...
Svar
7
· Visningar
2 606
Senast: Belleriet
·
Hoppning Får man starta ponny utom tävlan när den inte har mätintyg? Finns flera ponnytävlingar i krokarna men inga träningstävlingar så det var...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: lis
·
Western Märkte nu att under sadel på varsin sida av ryggraden att det var en torr fläck, alltså att det trycker där! Provade built up pad men...
Svar
3
· Visningar
1 957
Senast: SAVVY
·
T
Distans Hallandsritten blir av!! Tävlingsplatsen blir ny, Stjernarps Gods utanför Halmstad pga vi fick nej från Båstads ridklubb att vara hos...
Svar
17
· Visningar
2 260
Senast: limona
·
Tävling Stämmer det att hästen måste ha fått de två första sprutorna i grundvaccinationen för att få starta tävling? Hästen ifråga har varit...
Svar
4
· Visningar
1 300
Senast: Lipica
·
Distans :laugh: det känns som den här tälingsesongen har gått ovanligt fort, lite vemodigt att den snart är slut. men vilka av er kommer till... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 729
Senast: Noteca
·
D
Western Vad skall man välja att ha under sin sadel? Jag har både filt och ett stort schabrak som jag lägger mellan. Men är det godkänt för...
Svar
11
· Visningar
1 783
Western Varför måste flera tävlingar anordnade av WRAS-klubbar ställas in? Varför är det så få anmälningar till tävlingar? Finns det nån som har...
Svar
19
· Visningar
1 538
Senast: Texaz
·
Dressyr som rubriken lyder? Jag är innförståd med att man ska ha ridit Msv b:4-5 på minst 62% 2 ggr. Antingen i år eller året innan. För att få...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: remmis
·
C
Western Hejsan! Det har varit lite snack runt omkring rätt form, både inom den engelska ridningen och westernridningen. Lite frågor: Vad... 2
Svar
31
· Visningar
23 395
Senast: Estivuz
·
H
Hoppning finns det någon gräns på hur tjockt ett vanligt tredelat/tvådelat tränsbett måste vara för att tävla c-ponny på LC - LB i hoppning?;)
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Winx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka