Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Behöver svar snabbt! Om en djurskyddsinspektör gör bedömningen att hästarna ska omhändertas snarast, och nya (vissa endast...
Svar
10
· Visningar
1 253
Senast: kolblakkur
·
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Nussikan
·
Svar
0
· Visningar
95
Senast: _L_
·
Gnägg Godkända arabhingsten Kormant! Fotad av mig, så ingen kopiering.
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Luem
·
Hästmänniskan ...går det? Nu låter jag kanske negativ, men efter att ha varit van att ha mitt lilla "nätverk" med veterniärer, hovslagare...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Zewz
·
C
Hästmänniskan Träna dig att se dig klara av saker. Se dig själv göra moment steg för steg. Träna gör upp mål lista dina önskemål vad du vill ska...
Svar
14
· Visningar
1 867
Senast: CarinaMargret
·
B
Hästmänniskan Hej, undrar om någon har någon erfarenhet av att importera frieser/annan häst från holland? Hur mycket kostar det ungefär? Vad måste man...
Svar
3
· Visningar
2 198
Senast: __Stilett__
·
B
Hästmänniskan Aldrig att det ska vara bekymmerslöst när man ska sälja eller låna ut häst på foder! Min häst åker iväg till sin nya fodervärd om 1...
Svar
15
· Visningar
1 293
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Vart med min stallkompis och hennes lilla häst på klinik igår. Hennes häst är en varmblodig travare på en bit över 1,70 och är grov i...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 215
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan hej! ingen som vet vart man kan köpa en svart magplatte gjord i strl 140 eller 145 runt eskilstuna, arboga,kungsör, örebro västerås...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miamiSwing
·
Hästmänniskan Någon som vet VAR o OM man kan kolla om "Tillstånd för hästverksamhet" finns. Samt VILKA som har det? Gäller såväl hållande ca 12...
2
Svar
23
· Visningar
2 276
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite nyfiken på hur ni bukare räknar på era kostnader, månadsvis som årsvis! Hur mycket räknar ni att era hästar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 771
Senast: sessan78
·
J
Hästmänniskan Köpte en häst för ett tag sen som nu visar sig vara 4 cm kortare än vad som den är såld som. Är det så att en häst blir "billigare"...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 712
Senast: NilaD
·
M
Hästmänniskan Skulle ni, om ni skulle sälja häst, kunna tänka er att sälja den till en ridskola? Om ni nu inte bara utgår från hur just eran...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
11 150
Senast: Långnos
·
Hästmänniskan detta har jag tänkt på, hur vanligt är den egentligen? jag själv har blivit bestulen på hästfoder, å även många andra i det stallet...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 394
Senast: Långnos
·
V
Hästmänniskan ...och skulle behöva lite tips. Det jag har mest funderingar kring är materialet. Kan man bygga av skivor istället för virke...
Svar
9
· Visningar
1 960
Senast: malllle
·
Hästmänniskan Vilka är nackdelarna med att ha halvdörr ut från hästens box så övre delen vid behov kan vara öppen? Dvs från boxen dels en dörr ut till...
2
Svar
25
· Visningar
2 242
Senast: tgd
·
Gnägg Jag och boy innan uteritt
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Annika88
·
R
Hästmänniskan Har haft medryttare till min häst sen i höstas - det har varit en krokig o taggig väg o jag har velat fram o tillbaka - hästen gillar...
Svar
13
· Visningar
1 370
Hästmänniskan jaha, nu är det dags för en annan att slå på strömmen när pållen får vårkänslor och tycker att gräset är grönare på andra sidan...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: ANIRROZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp