Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Travnet) För tio år sedan hade knappt någon ur kretsen runt stall Kuce satt sin fot på en travbana. I samband med ett besök på...
Svar
0
· Visningar
1 242
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (GP) Rolf-Göran Bengtsson är inte bara en av världens bästa hoppryttare - han har också skrivit ridsporthistoria. Tillsammans med Ninja...
Svar
0
· Visningar
738
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) ASVH bjöd i år på en fartfylld premiering där de unga hingstarna visades vid hand till utvald musik. Just visningen vid hand...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Land) Kräver översättning av svenska regelverk http://www.lantbruk.com/Article.jsp?article=38063
Svar
0
· Visningar
722
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Minna Telde tog sig tid att hålla clinic på Flyinge med bara något dygn kvar till avresa till Göteborg och världscuptävling...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Av totalt 123 inkomna ansökningar gick årets stipendier från Stiftelsen Göteborg Horse Show till två klubbar, ett distrikt...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VLT) Sara Molvidson på hästen Chocolat segrade i 1.40-klassen. - Det verkar gå väldigt bra när jag tävlar här. Nu har jag väl tre...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VLT) I helgen var det hopptävlingar på Hamre Ridklubb i Västerås. http://www.vlt.se/index_bildrep.asp?version=867450
Svar
0
· Visningar
746
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (LR) Nu har norska painten Cortez The Killer fått sin ROM i amateur reining. http://www.luckyrider.se/site/page.asp?id=42&oid=&nyid=574
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Trosatjejen Caroline Frisch och hennes Ramzie vann både en 1.30- och en 1.40-klass under Vetlandas nationella hopptävlingar...
Svar
0
· Visningar
608
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (ÖB) – Jag vill gärna visa för mig själv och andra att det går att leva och bo här men ändå tävla internationellt. Jag startade med...
Svar
0
· Visningar
925
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Den australiensiska fälttävlansryttaren Matt Ryan, tredubbel olympisk guldmedaljör, hoppas att det internationella...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SMP) Två tjejer, två ponnyer, två olika tävlingsnivåer. Drömmar om framgång och ett speciellt sätt att leva. Ett liv som involverar...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Barometern) 60 år fyller den 18 februari Meg Nordin, Prästgårdsvägen 3, Vena...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Vid dagens världscupomgång i dressyr blev det en överlägsen seger för Isabell Werth och Satchmo...
Svar
0
· Visningar
562
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NA) Hoppning, dressyr och körning med vagn. Många hästintresserade besökte gårdagens invigning av Järnboås ridcenter...
Svar
0
· Visningar
701
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NSK) Det är som att kasta in en folkracebil i ett formel ett-lopp. Eller en dvärg i ett NBA-lag i basket. Man kan göra det men det är...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: kopparberg
·
Hästnyheter (NT) Här är bilden Mantorps proffstränare inte tålde se i tv. Nu vill de att Jordbruksverket ska sparka banveterinären Anders Darenius...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 414
Hästnyheter (Sydöstran) Som 2-åring var Anelka Bob en lovande travare. Men när Emma Thörnberg köpte honom i somras var det en skräckslagen häst hon...
Svar
1
· Visningar
1 947
Senast: anelkabob
·
Hästnyheter (KVP) Polis och åklagare utredde stölden av Inger-Marie Hemmingsens häst. Men försäkringsbolaget anser inte att Rohan är stulen - så...
Svar
10
· Visningar
1 803
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp