Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (GT) Rolf-Göran Bengtsson och Helena Lundbäck är klara. Men Royne Zeterman vill inte. Malin Baryard och Peter Eriksson har hästar som...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 109
Senast: Långnos
·
Hästnyheter (Corren) Islandshästen förlorade balansen och rullade ner i diket. Först efter en och halv timmes insats av Räddningstjänstens personal...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: anki83
·
Hästnyheter (Ridsport) Helgen den 10-11 maj blir det Horseback Archery - bågskytte från hästryggen – på Österåsens ridanläggning utanför Östersund...
Svar
0
· Visningar
877
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SN) – Både mamma och min syster red så jag hade inget val. Jag satt på en häst första gången när jag var sex år och började på...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NT) De två världsryttarna Malin Baryard-Johnsson och Helena Lundbäcks väg mot OS är fortsatt krokig. - Nästa helg är mycket...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) I sex år har Malin Boman tagit hand om världens snabbaste häst Giant Diablo. Stoet är en riktig diva som mer än gärna...
Svar
0
· Visningar
680
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (TTELA) I tre dagar, från fredag till söndag, kvalitetsbedömdes ett 80-tal treåriga varmblod på Nuntorp. - Det har varit väldig god...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travronden) Varför står inte alla och skriker om att de vill vara med i Solvallas Internationella Elitlopp...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Travtränaren Börje BS Johansson skadades allvarligt på Kalmartravet under ett träningspass på måndag förmiddag. Hästen...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VLT) En ridolycka förändrade Mia Lindahls liv på ett ögonblick. Men med en rejäl portion envishet och med hjälp av sin kära hund Kia...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BT) Gården har gjort sig ett namn inom avel, träning och tävling inom ridsporten. Men familjeföretagets historia började med en ponny...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (GA) En gång om året far Tungelsta ridklubb utanför Stockholm till Gotland för att rida ett par dar. För Stig Magnusson har den gamla...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Folkbladet) Rena rama vilda västern, med "kojakt" till häst. Det kunde man se på "Westernridningens dag" på Djurtorps gård i...
Svar
0
· Visningar
758
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (KB) Det blev en dramatisk avslutning av Göingeritten –tävlingen i distansritt i Snapphaneskogarna öster om Glimåkra...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HP) Petri Puro har under året konsekvent matchat Commander Crowe mot Legolas rekord på 19 raka segrar och finländarens plan håller...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (LT) Sveriges första ridterapeuter har utexaminerats vid Mittuniversitetet i Östersund. Intresset för ridterapi växer och det är ett...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BT) En känsloladdad konflikt pågår just nu mellan Marks kommun och två hästägare i Kinna...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: Kajsafreak
·
Hästnyheter (BT) Miljönämnden i Marks kommun tar allvarligt på tvisten med hästägarna...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Skånskan) Även om ridsporten räknas in i RF-familjen och finns på det olympiska programmet är tillvaron för ridande idrottare så...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Stallmagasinet) NRHA Open under Bökeberg Challenge bjöd på en uppvisning över det vanliga. - Den bästa reiningklass jag upplevt i...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp