Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Som rubriken lyder, finns sådana regler??? Har tröttnat rejält nu på min granne här. Staketet består av ståltråd (på vissa ställe...
Svar
4
· Visningar
1 609
Senast: Bamselina
·
Hästmänniskan Den där rubriken får väl duga... Hur som helst så är det så att jag har ny häst och papprena om ägarbyte ska skickas in till SPAF...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: roadkilled
·
Z
Hästmänniskan Kul att veta.. Själv är jag ingen hästägare men skall i senare liv köpa häst.. En dröm jag alltid velat göra. Sak samma.. Jag är nu... 2
Svar
25
· Visningar
3 279
Senast: lundsbo
·
Gnägg ett par av hingstarna på bassholmen! copyright på alla mina bilder!
Svar
0
· Visningar
100
  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan VI ska göra en ridbana här på gården till sommaren, som jag ska kunna använda till min fritidsridning som kanske framöver kan utvecklas... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 326
N
Hästmänniskan Vore tacksam om ni kära bukefalister skulle vilja svara på denna lilla enkät angående stall-lyx:) 1. Nämn tre saker som du tycker... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
19 218
Senast: Lea
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa hem en lastbil med spån alternativt trovbalar (eller både och) inför nästa säsong. Hur gör man enklast med...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: Moffsan
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: lillbeka
·
Hästmänniskan Hej på er alla kloka nu behöver jag råd! Igår var jag och min sambo ute och kollade på en gård. Gården ligger kanonbra, lite skog hör...
Svar
4
· Visningar
1 219
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Ska flytta här under sensommaren å funderar på stall m.m. Hjälp mig! Historia: JAg har två hästar en gamling som är ut på foder nu...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: lovehorses
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger denna tråden rätt,om inte så får moderator gärna flytta den.Ligger det i deras dator på djursjukhuset hur det...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: PrittePuff
·
S
Hästmänniskan Hur går jag tillväga om jag vill bli veterinär för just hästar?
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Sirisiri
·
Gnägg Amadeuz och jag blir fotade av Lennart Sjöberg!
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Dezzieduzz
·
Gnägg Kandi och jag i en liten gräspaddock utanför stallet där hon stod uppstallad 2006.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Maja_Kandi
·
Gnägg Våran ridtravare, under utbildning.
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Dubonnet
·
Gnägg Vårt korsningssto under utbildning. Mamman är travare/tinker och pappan var fullblod/ponny.
Svar
0
· Visningar
113
·
Gnägg ..... värmer upp på framridningen.
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Patricia
·
Gnägg Kandi betar på en lägda ovanför stallet där hon stod uppstallad 2006.
Svar
0
· Visningar
102
·
Gnägg Vår shettis, underbaraste hästen som finns!
Svar
0
· Visningar
124
·
Gnägg Kandi tyckte att en behållare som korna fick hö i var jättehemsk! ^^
Svar
0
· Visningar
141