Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Kandi under ett ridpass i paddocken våren 2006.
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Maja_Kandi
·
Hästmänniskan Får man ha hingst i "vilket stall som helst", eller finns det särksillda regler/riktlinjer?
Svar
18
· Visningar
2 878
Senast: Jossantt
·
Hästmänniskan Hej! Finns det någon som vet var man kan utbilda sig till hästakupunktör och ungefär hur lång utbildningen är? Kanske finns det även...
Svar
7
· Visningar
4 208
Senast: Jippo
·
Hästmänniskan Hur stor gödselplatta i kvm tror ni man behöver/häst? Hur stor har ni och hur många hästar? :bow:
Svar
4
· Visningar
4 762
Senast: Maléne
·
Hästmänniskan Ni som har valt detta tillägg i försäkringen, hur mkt extra kostar det? Hur mkt pengar får ni ut om hästen blir oridbar? Funderar på...
Svar
1
· Visningar
662
Hästmänniskan Mina hagar består av mark som har legat odyrkat i säkert 50 år. Dom röjdes ordentligt förra sommaren med sån maskin som tugger upp... 2
Svar
21
· Visningar
2 237
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Hej alla glada! Jag bor på en liten gård där vi haft får inlånade för att hålla markerna öppna. I år blir det dock inget av med det...
Svar
7
· Visningar
2 216
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Har gått i väntans tider länge nu, min märr skulle föla vilken dag som helst och då händer det som inte får hända. Hon togs in till sin... 2
Svar
36
· Visningar
3 254
Senast: fallon
·
Gnägg Vic lippar åt korna;)
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Muraja
·
Hästmänniskan Varför betalar jag 6 % moms på ridlektioner? Var går gränsen, när blir det 25%?
Svar
8
· Visningar
3 595
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Har blivit erbjuden att låna ett varmblodssto som sällskap till hästen hemma. Skulle som det låter på nuvarande ägaren i princip få...
Svar
4
· Visningar
2 548
Hästmänniskan Hur mycket ska det blåsa för att ni ska välja att stanna hemma från träning/tävling? Blir era hästar oroliga i transporten när det blåser?
Svar
8
· Visningar
4 732
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan ska försöka fatta mig kort... har haft egen häst i över 9år nu (är 20) red tidigare på ridskola och har även periodvis ridit där...
Svar
7
· Visningar
1 323
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan Har svårt att uppskatta hur mkt mark är i siffror, så jag undrar,på 10 000kvm,hur många hästar e d rimligt o ha på den ytan(vinterhage)? 2 3
Svar
46
· Visningar
3 847
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan efter man fått handpenning tills resten av pengarna, de ska nämligen hitta en sällskapshäst först,men om det tar lång tid?Tänk om det...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: hillevie
·
Hästmänniskan Vi har en hage som ska "vila" i sommar och undrar då vad som är bäst att göra då betet inte är så bra som det har varit...jag har hört...
Svar
12
· Visningar
1 216
Senast: Tessan68
·
Svar
0
· Visningar
126
Senast: lillbeka
·
E
Hästmänniskan Är det någon som har koll på hur mycket man förbränner vid ridning? Ungefär hur mycket vid ett lättare pass 60min och vid hård (typ...
Svar
4
· Visningar
2 793
Senast: NaTTa
·
Hästmänniskan Har tänkt en del på huruvida jag är försäkrad på något vis eller inte när jag spenderar tid med och ovanpå min "vildhäst" (d-ponny med...
Svar
12
· Visningar
1 528
Senast: cardett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka