Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
1
· Visningar
680
Hästmänniskan Nån som vet hur mkt gödning det går åt till ca 3 ha vall ??
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: hästig
·
L
Hästmänniskan Jag har nu letat häst i ca 3 månader och varit o tittat på en massa olika hästar. Fastnat för några som blivit sålda till andra, men nu...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: LaVidaLoca
·
M
Hästmänniskan Vad är max man kan ha för mellanrum mellan staketstolpar? 5 m eller är det för mycket? Vill inte att trådarna ska hänga! Tacksam för... 2
Svar
22
· Visningar
6 677
Senast: Tuvalisan
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag går i funderingar om att inom en framtid EVENTUELLT skaffa mig en frieserhäst, efter flera flera år med helt annan hästras. Det...
Svar
7
· Visningar
1 264
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Hur bör man bokföra hyror som inackorderingar betalar in? Inbetalningarna betalas in på mitt bankgiro. Jag skriver inga fakturor. Räcker...
Svar
8
· Visningar
1 994
F
Hästmänniskan Hej! Har en liten fråga :) Nu håller jag på att göra om stallet jag och min sambo bor på, och då undrar jag vilken tjocklek på...
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: Fridajgirl
·
Hästmänniskan Är lite nyfiken på vad ni har för priser på arrende av betesmark och vallar och vad ni skulle få betala för 1 ha mark om ni köpte den...
Svar
5
· Visningar
2 351
Senast: Cyllene
·
S
Hästmänniskan Hur får man tag på hästar att importera från tex. europa?
Svar
6
· Visningar
906
Senast: sunnyday
·
Hästmänniskan Jag bestämde mig för att köpa en vacker häst som jag provridit, i vintras någon gång tror jag. Jag betalade handpenning och planerade... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 825
B
Hästmänniskan Hur gör ni med lösdrift på vintrarna så vattnet inte ska frysa så fort? Har ni några lösningar, speciella knep? :idea: Bara en...
Svar
16
· Visningar
1 969
Senast: Migo
·
C
Hästmänniskan Ska byta en flugmask från Börjes till annan storlek, kan man lägga det som vanligt brev på posten och lägga i returlappen eller måste...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Muffe
·
Hästmänniskan Sitter och ska anmäla hästen till en liten lokal tävling nästa helg. Funderar på hur det är, för i anmälan ska man ju dels ange hästens...
Svar
2
· Visningar
1 300
N
Hästmänniskan Ligger tråden fel så flytta gärna på den. Jag undrar om det finns någon som har några mått till vindskydd för två hästar. Sambon...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Bounce
·
M
  • Låst
Hästmänniskan hej!:confused: min häst är importerad från danmark.. vill veta mer om honom för den förra ägaren visste inget om honom.. dom köpte...
Svar
1
· Visningar
1 122
Gnägg Världens bästa häst
Svar
0
· Visningar
129
Senast: mag
·
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Vimsan
·
Hästmänniskan Precis som frågan lyder. Och fort behöver jag ha svaret oxå. Djurskyddsmyndigheten kommer och kollar i veckan. Behöver svar idag...
Svar
13
· Visningar
2 047
Senast: elle12
·
Z
Hästmänniskan Vad får ni i timlön som jobbar med hästar? vad ingår i jobbet osv? hur många timmar per dag?
Svar
1
· Visningar
855
Hästmänniskan Fr o m 1 januari räknas alla som håller hästar som foderföretagare. Hur har ni som har stall och hästar och som inte lämnar in...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: nalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31