Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

O
Hästmänniskan Är det någon som längtar efter något annat med hästlivet? Eller något mer? Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig så jag får...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: Midnightwalker
·
Hästmänniskan Detta kanske är fel forum.. Hur går man tillväga om man vill bli journalist på en hästtidning? (tex HÄSTFOCUS, Lucky rider..) Måste...
Svar
17
· Visningar
1 474
Senast: Immer
·
F
Hästmänniskan Vet ej om detta ligger rätt. Men ifl min fråga är: Om man har 2 hästar som ska släpas ihop och bägge hästägarna är med på det. Om... 2
Svar
39
· Visningar
3 303
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag undrar hur ni gjort vid köp av föl. Man kan ju antingen lägga handpenning och betala fullt vid leverans eller betala hela summan...
Svar
17
· Visningar
2 962
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vi sådde in vår sommarhage för två år sedan och tog den i bruk förra året. Innan vi tog den i bruk gödslade vi den. När betesperioden... 2
Svar
22
· Visningar
4 753
Senast: LillaMy84
·
T
Hästmänniskan Sitter i hästköpartagen och ska bla titta på en häst som har föl vid sidan, men "leverans" av stoet sker först efter fölets avvänjning...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: Tokmaja
·
Hästmänniskan Att be vissa personer i stallet att inte binda upp sina hästar i kättingarna utanför vår ena häst? Min sambo's 3-åriga travhingst har...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Piruette
·
R
Hästmänniskan Kan man sprida hästgödsel blandat med torv direkt på betemark med tex.. fastgödselspridare utan att behöva harva, när skall man i så...
Svar
2
· Visningar
1 801
Senast: ang
·
R
Hästmänniskan Vet inte om jag har lagt tråden rätt, men tyckte ryttarhälsa passade för detta handlar om psysisk hälsa och om att få må så bra man kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 366
Senast: Ancor
·
Gnägg P.R.E. hingst som utfører Capriole
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Irene A
·
Gnägg Min 5-årige P.R.E. hingst Infante
Svar
0
· Visningar
101
·
Gnägg Klöver på sommarbete -06
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Jezzie
·
Gnägg Min P.R.E. hingst Estupendo (til venstre)
Svar
0
· Visningar
110
·
Gnägg Vakre spanske avlshopper
Svar
0
· Visningar
134
·
Hästmänniskan Jag har en stor träställning som jag drar efter bilen när jag sladdar vår utomhusbana med grusbeläggning. Det blir lätt så att sladden...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: ekedal
·
L
Hästmänniskan Någon här som går på biologiska yrkeshögskolan i Skara? Jag har sökt in till utbildningarna Ridskola-Instruktör och Hälsa-Friskvård...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Hejsan, för ett par veckor sedan närmre en månad bestämt köpte jag en hingst korsning travare/nordsvensk/arab. Jag fick då ett...
Svar
4
· Visningar
678
Senast: Tebazz
·
Hästmänniskan Hejsan, Någon där ute som vet om man fortfarande har hovslagar utbildning vid Veterinär högskolan i Ultuna? Hittar bara information om...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: Ribbson
·
Hästmänniskan Jag har just startat ett AB, klurar nu på hur man smidigst gör för att få in stona i verksamheten, jag äger ju stona privat nu o vill ju... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: QuickStar
·
A
Hästmänniskan Har inte varit här på länge nu... Jag som skrev om ridolyckan jag och min häst var med i. Är bestämt att jag ska börja rida till...
Svar
3
· Visningar
923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka