Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag och min familj ska flytta till en gård med ett litet stall. Vi har inga egna åkrar och ängar där man kan gödsla.
Så jag undrar hur...
Hästmänniskan
Om man säljer häst och försäkringen inte övertas, blir det på samma sätt då som när hästen avlivas? Dvs att man måste fortsätta betala...
Hästmänniskan
Kan man ha tegel som stallgång istället för att gjuta? Vilka för-och nackdelar finns? Det borde väl bli billigare men samtidigt svårare...
Hästmänniskan
Hej. Är det någon som har erfarenhet om hästboxar som finns på marknaden? Har bland annat försökt få priser från olika ställen med sämre...
Hästmänniskan
Vattenkoppen i min box har börjat läcka ibland. Jag tror att det är ventilen som fastnar i intryckt läge då det känns rätt trögt när man...