Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Vi har köpt en tvättmaskin till vårat uthyrningsstall. Den rymmer 10 kg och är då tänkt att det ska gå att tvätta täcken i den. Ska vi... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 245
Senast: pewa
·
S
Hästmänniskan är det säljaren eller köparen som står för önskade röntgenplåtar? vad kostar dessa röntgenplåtar?
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: semmlan
·
L
Hästmänniskan är det någon som vet något om mått på boxar och spiltor? vad är "minimum" för olika strl. på hästar?????
Svar
1
· Visningar
698
Senast: elle12
·
J
Hästmänniskan Efter en tung vecka med avlivning av min ena häst så kommer nästa "slag" som gör att man bara vill kravla in under en sten och inte... 2
Svar
37
· Visningar
3 408
Senast: elle12
·
S
Hästmänniskan Vi ska åka bort på semester nu i jul och jag har tänkt en del på det här med vad som händer med hästen om det skulle hända oss nåt...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Har märkt att en viss krokighet i fingrarna har uppkommit nu efter 11 års ridning.. Min instruktör berättade en gång om en äldre man...
Svar
17
· Visningar
3 527
Senast: tirnanog
·
Hästmänniskan Har råkat ut för en oseriös haguthyrare (lösdrift)och efter en tids misskötsel valde jag att i fredags flytta min häst därifrån. Då jag... 2
Svar
30
· Visningar
3 128
C
Hästmänniskan Någon mer som har det? Påverkar det din ridning och sits och hur, hur mkt isf? Jag har det och mitt största problem är att jag inte kan...
Svar
8
· Visningar
2 973
Senast: Caltha
·
T
Hästmänniskan Ni som har "engelska boxar", d.v.s. att hästarna har öppet direkt ut med halvdörrar, varav den övre står öppen, hur fungerar det hos er...
Svar
12
· Visningar
1 383
Senast: _tullamore_dew_
·
W
Hästmänniskan Ni som har byggt om från kor till hästar, har ni lagt igen gödselbrunnen eller har ni nyttjat den till annat? Jag hade en fundering på...
Svar
19
· Visningar
7 241
Senast: lektra
·
M
Hästmänniskan är inte så himla bra på att mäta kvadrat men vet iaf hur mkt lina det går åt i varje hage... vi har 3 hästar i hagarna och har 4...
Svar
13
· Visningar
2 968
P
Hästmänniskan Hej! Är vädlgitnyfiken på olika varianter av ridhus.. Någon här som har byggt ett och kan rekomendera eller förkasta? Vad gick det...
Svar
2
· Visningar
1 552
Senast: Tacitus
·
E
Hästmänniskan En kompis skaffade sig en shettis i september. Säljaren beskrev den som snäll, både riden och körd och anledningen till att manen och...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: Mia_R
·
Y
Hästmänniskan Vad har ni för låsanordningar till era skjutdörrar? Vi har gjort våra dörrar själva och nu behöver vi lite fiffiga idéer. Har varit och...
Svar
11
· Visningar
8 487
Senast: ang
·
Gnägg Daydream Girl "Molly" f-99 e Dream lover
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Mimmi.
·
Hästmänniskan Vet någon om man behöver något särskilt tillstånd för att under en sommar sätta upp en hage hemma på sin gård, om man bor i ett...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Riley
·
Hästmänniskan Jag har haft en riktigt slitsam vecka med mycket jobb, resa i tjänsten, diverse konflikter som har tagit en massa energi mm, mm. Har...
Svar
7
· Visningar
1 405
Senast: Mys
·
Hästmänniskan Nu har hästen grävt sig genom mattan och gjort "spår" i golvet i transporten Jag har i dagsläget inte råd att byta ut hela mattan...
Svar
15
· Visningar
1 148
Senast: Sorbe
·
Hästmänniskan Jag håller på för fullt med att bygga nya stall. Helst skule jag vilja köpa färdiga boxinredningar men då jag har gott om plank och är...
Svar
14
· Visningar
6 040
Senast: FT_ryttare
·
Hästmänniskan hej! detta med arkitekt ritade stall är det någon efter frågan på sådant? har funderat på att utbilda mej till arkiterkt efter...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: Senioren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka