Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi har köpt en tvättmaskin till vårat uthyrningsstall. Den rymmer 10 kg och är då tänkt att det ska gå att tvätta täcken i den. Ska vi...
Hästmänniskan
Har råkat ut för en oseriös haguthyrare (lösdrift)och efter en tids misskötsel valde jag att i fredags flytta min häst därifrån. Då jag...
Hästmänniskan
Någon mer som har det? Påverkar det din ridning och sits och hur, hur mkt isf?
Jag har det och mitt största problem är att jag inte kan...
Hästmänniskan
Ni som har "engelska boxar", d.v.s. att hästarna har öppet direkt ut med halvdörrar, varav den övre står öppen, hur fungerar det hos er...
Hästmänniskan
Ni som har byggt om från kor till hästar, har ni lagt igen gödselbrunnen eller har ni nyttjat den till annat? Jag hade en fundering på...
Hästmänniskan
Vad har ni för låsanordningar till era skjutdörrar?
Vi har gjort våra dörrar själva och nu behöver vi lite fiffiga idéer. Har varit och...
Hästmänniskan
Jag håller på för fullt med att bygga nya stall. Helst skule jag vilja köpa färdiga boxinredningar men då jag har gott om plank och är...
Trädgård & Växter Så gör jag. Fast jag tar brunnen. Förra året tog jag från boxen typ och vissa växter dog nästan. Framförallt klematisen gillade inte det