Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Inom kort kommer en ponny till stallet, ägs av en god vän och ska delas ägaren/min dotter...jag har enskild firma och vill köra "vitt"...
Hästmänniskan
Dör träd om man spikar i dem? Funderar på att göra hagen större +att det ska finnas lite skog i den .Det hade funkat bra att fortsätta...
Hästmänniskan
Jag har en småhusfastighet med knappt 2 ha mark (bete o åker) en gammal ekonomibyggnad där jag byggt två boxar. Eftersom jag avser att...
Hästmänniskan
Jag undrar om det är någon här som har anlitat jurist för att reda ut vad kommunen har rätt att kräva av stallägare? Vilka avgifter de...
Hästmänniskan
Nu när det blir kallare så funderar vi på om vi ska salta ridbanan i vårat oisolerade ridhus. Vilka för- och nackdelar blir det med salt...
Hästmänniskan
Var och tittade på ett nytt stall idag där boxarna var av "sten", typ mur.
Kom och tänka på en sak för om de får en plats ledig kommer...
Hästmänniskan
Om ni hade köpt en gård där ni fått med mark som ni beräknade räka till 3-4 hästar för bete sommartid (och hagar vintertid) men ni ville...
Hästmänniskan
Vi ska bygga om vårat stall och har funderingar på att ta bort det gamla loggolvet och ha öppet ända upp i nock i stallet. Det kommer då...
Kropp & Själ Hade ni varit hemma dag 1, med halsont? Det i sig är ju inget allvarligt symptom, men utifrån tidigare erfarenheter vet jag ju till 90%...
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...