Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur gör man om en häst man lämnat ut på foder blir så illa skadad hos fodervärden att den t ex måste ha 1-2 års rehabilitering eller om...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: shampiz
·
Hästmänniskan Min systers arab blev halt i hagen. Veterinär 1 tillkallades och systern påpekade då att stoet hade ett sår på kotan som var svullen...
Svar
5
· Visningar
2 907
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Jag håller på och bygger stall och jag undrar vad ni andra byggt med för skivor eller brädor på väggarna . Samt kostnad ;) Mvh Miaa 2
Svar
23
· Visningar
14 625
Senast: Eskita
·
Hästmänniskan Jag uppfattar det som att många i hästbranschen vill hävda dolt fel så fort hästen blir halt eller på något sätt strular och inte...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: Strajder
·
S
Hästmänniskan Ni som jobbar på eller rider på ridskolor kan ni inte berätta lite i korta drag om vad det är för verksamheter som bedrivs, hur många...
Svar
10
· Visningar
2 275
Senast: Lucta
·
P
Hästmänniskan Undrar hur ni som byggt stall för uthyrning har gjort med momsen på själva bygget? Har ni dragit av på bygget eller bara inredning...
Svar
15
· Visningar
4 487
Senast: TomasN
·
E
Hästmänniskan Finns det några riktlinjer för hur högt stängsel man ska ha till hästar? Svårt att få stallägaren att fräscha till hagarna som är...
Svar
4
· Visningar
4 303
Senast: Mynta2
·
Svar
18
· Visningar
4 668
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Har någon några erfarenheter av detta bälte och kan uttala sig om det? Jag funderar på att beställa ett eftersom jag är så extremt lat. 2
Svar
24
· Visningar
5 065
Senast: chrysler
·
Svar
0
· Visningar
110
Gnägg Bona poserar fint i solen.
Svar
0
· Visningar
176
Senast: BONA
·
Gnägg Mimba och Tinka, Haflinger ston.
Svar
0
· Visningar
129
Svar
0
· Visningar
110
S
Hästmänniskan Jag är intresserad av att starta en ridverksamhet och har en enkel fråga som nog kräver ett lite svårare svar :crazy: ... : Om man...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: lenven
·
H
Hästmänniskan Någon som har något bra exempel på hur man definerar hästhållning?
Svar
3
· Visningar
930
Senast: BeastieBabe
·
M
Hästmänniskan Jag har en shettis ute på foder som jag vill ta hem igen pga olika omständigheter. i kontraktet skrev vi inget om längden hon ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 197
Senast: mul
·
P
Hästmänniskan Om man har ett fodervärdsavtal men att huvudägaren/företrädaren inte har skrivit på så måste det väl anses ogiltigt eller har jag fel...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Piavik
·
J
Hästmänniskan Hejsan! Är det någon här som har gått hippolog utbildningen med inriktning trav på wången. Är lite nyfiken på hur det är och vad som...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: johanna_1
·
Hästmänniskan I det blivande stallet bor det för tillfället ca 25 turkduvor. Vi har haft en jägare ute som sagt att man inte får skjuta av dessa duvor...
Svar
12
· Visningar
1 718
Senast: Sammet
·
S
Hästmänniskan Har pga graviditet lånat ut min häst på foder fram till slutet på maj. Ville helst sälja honom men en tjej jag känner genom vår ridklubb... 2
Svar
24
· Visningar
4 764
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka