Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hej! Vill i allra största mån ha så lågt parasittryck som möjligt. Skulle det funka att ha en sommarhage på 8 hk som används varje år av...
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: Madick
·
Hästmänniskan Tänkte kolla om det finns fler på Bukefalos som är i samma situation som jag. Jag är 30 + och har ända sedan jag varit liten haft egen... 2
Svar
31
· Visningar
3 001
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Velony
·
Hästmänniskan Hej! Ni som är medryttare: - Vad har ni för överenskommelse med hästägaren? - Hur ofta rider ni? - Betalar ni? - Får ni betalt? -... 2
Svar
33
· Visningar
3 330
Gnägg Har varit hästlös sedan gammelman gick bort 24 maj 2012. Funderar dock på att börja på ridskola i höst här i Uppsala. Måste testa först... 2
Svar
21
· Visningar
1 889
Senast: Soffan74
·
Hästmänniskan Hur långt tid tar det för er att åka till jobbet? och stallet? Hur funkar det? 2 3
Svar
58
· Visningar
4 533
Senast: aprilia
·
Svar
0
· Visningar
409
·
Svar
0
· Visningar
406
·
Anläggning Sitter i stallet och väntar på att hästen ska äta upp sin mat, och börjar drömma mig bort. Om du fick följande "kravlista" hur hade du...
Svar
5
· Visningar
1 267
Senast: pews1972
·
Svar
0
· Visningar
287
·
Svar
0
· Visningar
347
·
Hästmänniskan Jag har haft egen häst i många år, men kommer nu att tvingas ta bort honom pga skada. Min spontana tanke när han blev utdömd var "ingen...
Svar
12
· Visningar
1 746
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Vi har ett loft över stallet där det förvarats hö i småbal, senaste veckorna har balarna blivit dammiga, med andra ord mögel. Det är ett... 2
Svar
32
· Visningar
3 660
Senast: Sockerbit
·
Gnägg vi har 2 shettisar, 1 Dponny och 1 stor häst. De går på lösdrift med en ligghall på 55 kvm samt har ett stall med 4 boxar (2st 10kvm...
Svar
15
· Visningar
1 986
Senast: kryddelydd
·
Svar
0
· Visningar
394
Senast: Jealle
·
Gnägg Ja, när fyller era pälsklingar år? :D Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört... 2
Svar
29
· Visningar
2 730
Senast: Spyro192
·
Svar
0
· Visningar
400
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har en fundering. På min häst är vi tre ägare. Det är dock enbart jag som har intresse av att sköta om honom och träna honom...
Svar
14
· Visningar
1 983
Senast: mackan
·
Svar
0
· Visningar
458
·