Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik För en stund sedan fick jag meddelande om att det var ordentligt pådrag ute vid mitt stall. Poliser med bilar, hundar och helikopter...
Svar
13
· Visningar
2 247
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Jag kar tänkt och skaffa medryttare till min väldigt kraftiga nordsvensk, men vet inte hur mycket som är en bra summa att ta för...
Svar
15
· Visningar
2 004
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag ska nu köpa min första häst efter att alltid varit medryttare eller haft foder häst. Har lite frågor kring hur ett köp går till och...
Svar
12
· Visningar
3 465
Senast: Spring17
·
Anläggning Hej! jag projekterar ett ridhus åt våran hästklubb och är intresserad av vad ni tycker ska finnas, och vad ni saknar i erat ridhus... 2
Svar
39
· Visningar
4 810
Hästmänniskan Jag har letat mig blå efter en bra app att ha som häst-/riddagbok. Använde tidigare MyHorseLife som uppfyllde alla mina önskemål men den...
Svar
8
· Visningar
1 492
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Vad är lämpligt att ha för mått mellan ätgallren i en foderhäck. Typ sådan stor modell med tak som man kan köra in en hel rulle i. Får...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: abc
·
Gnägg Hallå! Bara en nyfiken fråga: finns det andra här inne som också har en shirehäst eller är medryttare, fodervärd osv till en shire??
Svar
3
· Visningar
1 402
Gnägg En 2-3v gammal Natta från Flatgården född 2011-05-17 egen uppfödning Mamman är tyvärr död nu sen x-antal år tillbaka
Svar
0
· Visningar
338
Gnägg så här ser Natta ut idag
Svar
0
· Visningar
419
Gnägg Cumeraugh house Baron shirehäst valack 19 år
Svar
0
· Visningar
401
Gnägg Amiga Andalusier 9år importerad från spanien
Svar
0
· Visningar
395
  • Låst
Hästmänniskan Long story short: Nyinflyttad helt fantastisk familj som flyttade in med tre hästar för ca. 2 veckor sedan. Tonårsdottern verkar dock... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
22 919
Senast: mackan
·
Gnägg Så här glad är man när man rider fjording!
Svar
0
· Visningar
398
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Mina favoritflickor, dottern Debbie & så Takida så klart.
Svar
0
· Visningar
391
·
Gnägg Bästa fredagsmyset i världen.
Svar
0
· Visningar
416
·
Gnägg Jag samlar på Schleichhästar och ger alla ett eget namn, men nu börjar mina namnlistor att bli tomma så skulle bli tacksam för...
Svar
12
· Visningar
38 631
Senast: Isisen
·
Ekonomi & Juridik Nybliven hästägare till ett äldre hbl och jag blev faktiskt ganska chockad av vad det kostar att försäkra. 9500kr/år och då bara 38000kr... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 721
Senast: ameo
·
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: hier
·
Anläggning Det är en tanke som väckts hos oss av lite olika anledningar. Inte överallt men till en hage som växelbetas med får och dessutom skulle...
Svar
17
· Visningar
2 574
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan (Vet inte om denna tråd ligger rätt nu menmen) Hejsan! Tiden är nu kommen och jag måste sälja min ponny pga att jag vill mer än vad hon...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: IzeUnicorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka