Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jaha, efter 2,5 år i Australien och Nya Zeeland, en vecka snowboarding i Japan och 10 dagar i Jackson hole, USA.. så är jag nu hemma och... 2
Svar
27
· Visningar
3 975
Senast: Teilani
·
  • Låst
Gnägg Ny tråd, wiho!! Inleder med en härlig annons om träns: Ett eligant och stilrent träns med En tjock och bastant nosnäm och en otrolig... 100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
200 453
Senast: ricca
·
Anläggning Är det lagligt att stängsla in en skogsväg? Inuti en skogshage alltså. Får man stängsla in vägar med namn? Måste grinden vara... 2
Svar
26
· Visningar
2 734
Senast: SiZo
·
Anläggning Hejsan! Nu ska vi bygga ridbana och letar efter det bästa materialet att ha där. Vill ha nått som passar svenskt klimat... Har hört...
Svar
7
· Visningar
3 431
Senast: akleja
·
Hästmänniskan För två veckor sen när jag var ute i skogen med hästen så blev han plötsligt rädd vilket medförde till en hastig tvärnit från galopp...
Svar
14
· Visningar
1 871
Senast: kakan89
·
Hästmänniskan På min lösdrift vill vi gärna ha fri tillgång på grovfoder, Nät eller ej spelar ingen roll. Vi har storbalar men ingen traktor så vi kan...
Svar
17
· Visningar
7 448
Senast: Marita73
·
Gnägg Nån som pysslar med det? Ska till Skövde i augusti och den stora internationella shettisutställningen tänkte jag och valde denna gren...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Ska titta på ett 2 årigt föl i helgen, vad ska jag tänka på? Ska man röntga så små? Sätt att vissa ber veterinären komma och lyssna på...
Svar
13
· Visningar
1 687
Senast: Elisha
·
Ekonomi & Juridik In intressant tank slog mig igår kväll efter en diskussion med en kompis. Vi diskuterade försäkring på hobbyhästar eftersom både hon och... 2
Svar
36
· Visningar
5 205
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Jag får ofta väldigt ont på utsidan av vaden, högerbenet när jag rider. Det liksom stramar och drar och går som ett band från där vaden...
Svar
8
· Visningar
4 342
Gnägg Med "fixa stallet" menar jag allt det där runt omkring som inte är direkt interaktion med hästen. Alltså inte ridning, rykt, visitering... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 488
Senast: kurakosz
·
  • Låst
Gnägg Hej! Nu är det så att min dotter ska få en egen häst, efter att hon gått på ridskola i 11 år, vilket jag ser som ganska rimligt då jag... 2
Svar
33
· Visningar
4 202
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Vad hände med det egentligen? Alla partier typ gick ju till val och skulle ordna detta, men vad har hänt? Inte mycket? Vem kan man... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 237
Ekonomi & Juridik Hej! Jag står idag i ett stall som jag hyr (endast muntligt kontrakt). Ägaren till gården ska evt hyra ut de snart, och hen hävdar då... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 824
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Vad har ni för brandvarningssystem i stallet?
Svar
17
· Visningar
2 632
Senast: KBM
·
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Itzyditzy
·
Ekonomi & Juridik Hur lång tid är det egentligen skäligt att vänta på en beställd sadel efter angiven leveranstid? Vem bestämmer det? Sadeln tillverkas... 2
Svar
25
· Visningar
3 132
Hästmänniskan Hej alla! Precis som rubriken lyder, vad har ni för möjlighet att göra era "behov" där ni har era hästar uppstallade? Jag har en liten... 2
Svar
36
· Visningar
4 923
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag åkte av hästen för snart två månader sen, och skadade ledband/korsband i ena knät. Förmodligen fastnade jag i stigbygeln på väg ner... 2
Svar
21
· Visningar
2 471
Senast: Gnapp
·
Hästmänniskan Finns det fler som har astma och har häst? Hur gör ni för att inte bli dåliga? Jag märker att jag blir dålig och får svårt att andas av...
Svar
19
· Visningar
3 364
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka