Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Nu verkar det som om min ponny blir såld. Nu önskar jag veta vad jag skall tänka på så att allt går rätt till. Räcker det med det...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Dextrosol
·
S
Hästmänniskan är det krav på att chippa? om inte, kommer det bli krav inom kort tror ni?
Svar
18
· Visningar
1 360
Senast: Balans
·
S
Hästmänniskan Är det någon som vet vad det kostar? i runda svängar?
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: Sirisiri
·
D
Hästmänniskan Jag har en D-ponny till salu och haft ett flertal spekulanter. Det som stör mig vid försäljningen är att säkert hälften har inte ringt...
2
Svar
31
· Visningar
2 480
Senast: gulan
·
Hästmänniskan Vad har ni för material i innertaket i erat stall? Jag ska isolera taket och lägga ett innertak men vet inte vad jag ska ha. (plåt, trä...
Svar
10
· Visningar
949
Senast: martina
·
Hästmänniskan Finns det något som man kan så eller göda med i en rasthage som hästarna tål? I vår vinterhage så växer det som sjutton på sommaren när...
Svar
3
· Visningar
1 541
Senast: Saigon
·
T
Hästmänniskan Hoppas tråden hamnade rätt.. Har ni något smart tips när det gäller stallbygge eller bara en praktisk eller snygg liten detalj i...
2
Svar
30
· Visningar
6 654
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Var kan jag hitta mått om lösdrift stall?? Har en liten (79cm) ponny och en lite större (110cm) och har ett befintligt skjul som skulle...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Rolle
·
I
Hästmänniskan denna tråd kanske ligger fel. men är det nån som vet nåt om ägarbyte och hästpass på travare som kommer att gå som ridhäst och kommer...
2
Svar
23
· Visningar
2 356
Senast: Jen80
·
A
Hästmänniskan Om jag köper en häst och den är försäkrad på 10.000:- vad får jag då betala i månaden? ungefär? mvh annelie
Svar
13
· Visningar
1 412
Senast: Bee
·
A
Hästmänniskan Jag undrar var det finns hovslagar utbildningar i södra/mellansverige? Har någon kläm på det? Min man går i tankarna att kanske utbilda...
Svar
9
· Visningar
7 219
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan Är det annorlunda att köpa häst i Tyskland jämfört med i Sverige? Jag har så smått börjat att bli hästsugen så det börjar locka att köpa...
Svar
15
· Visningar
3 128
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Av en person för vars hästkunskap jag har mycket gott förtroende, har jag hört att man kan ha kalciumclorid (vägsalt) eller...
Svar
4
· Visningar
2 207
Senast: via
·
Hästmänniskan Var hittar jag sådana? Skall vara av "okrossbart" material, det vill säga inga glasspeglar! Någon som har erfarenhet av detta? / Susanne
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: Nobbeled
·
Hästmänniskan Hur mycket skulle ni betala för det här? 3 boxar med 3 fronter (skjutdörrar med öppningsbart galler) 3 mellan väggar. boxarna är...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Nobbeled
·
Hästmänniskan Då min andra tråd togs bort pga otillåtet innehåll startar jag en ny tråd utan det otillåtna. :D Fortsätt gärna era diskussioner och...
Svar
14
· Visningar
4 740
Senast: Nobbeled
·
M
Hästmänniskan Vår ena hage har till stor del invaderats av hundkex. Kan man betesputsa en sådan hage, eller blir det för mycket hackat gräs i hagen...
Svar
5
· Visningar
1 369
Senast: Colombia_Girl
·
Hästmänniskan Detta har ju varit uppe många ggr. Och jag har alltid fått höra att det inte gäller, utan att en såld häst är en såld häst, punkt slut...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 775
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tips på prisvärda boxar, de behöver inte vara flaschiga men funktionella har hittat många sidor med företag som...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: saxen
·
Hästmänniskan Söker någon som kan köra mellan södra skåne till södra dalsland. Vet ni något företag så pma mig. OBS OMG!
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: saxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp