Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det talas en hel del om köparens rätt gentemot säljaren t.ex. hävning av avtal pga tidigare skada o.s.v.
Men, vad händer om man som...
Ekonomi & Juridik
Om man hyr boxplats och inte får kontrakt på den trots att man påtalar stallägaren detta, vad gäller då angående uppsägningstid och...
Hästmänniskan
Måste fråga en sak! Jag har fått en unghäst som saknar papper, hon kom till via en tjuvparning mellan två halvsyskon! Den unga damen är...
Hästmänniskan
Jag undrar hur man går tillväga att få ett pass till en travare? jag äger ingen själv men har vart o kollat på en och det visa sig att...
Ekonomi & Juridik
Sålde min häst för snart 4 veckor sedan och köparen tog över försäkingen i befintligt skick, men valde sedan att höja livvärdet och fick...
Hästmänniskan
Går lite smått i slaktartankar till å från så nu undrar jag, har en Ardennervalack som väger ca 800 kg, hur mycket skulle jag få om jag...
Kropp & Själ kostymen är grymt snygg precis som den är. Jag hade aldrig tagit på mig varken topp under eller haft överdelen uppknäppt, då försvinner...
Hästmänniskan Jo även jag annonserar. Och en till fördel är att man då ofta även får svar från de som inte har sin häst på annons och inte har bråttom...