Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej!
Min kompis ägde en ponny för ett år sen och nu sökte hon på resultat på ridsport. Då såg hon att hästen fortfarande står som ägare...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag går i tankar om att bygga stall, starta inackoderingsstall och försöker räkna lite på vad ett stall kostar på ett ungefär...
Ekonomi & Juridik
Hej undrar om någon vet vad som gäller i följande fall:
Jag säger upp min stallplats 6/11. Flyttar 7/12. Måste jag då betala för hela...
Hästmänniskan
Jag ska iväg och titta på ett par unghästar (4åringar) om ett par dar, ingen av dom är inriden. Vad brukar ni titta på när man inte kan...
Ekonomi & Juridik
Drömmen om en egen hästgård börjar väl närma sig och där finns ju även drömmar om ett eget ridhus även om det känns ganska långt bort i...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Jag fundrar lite på att rida mer än jag gör för tillfället. Har en 1-åring och hade gärna ridit lite mer än på mammas tråkponny...
Hästmänniskan
Jag är alltid noga med att mina djur ska ha den bästa försäkringen,men nu när jag själv skadat mig pga min häst så insåg jag att jag har...
Hästmänniskan
Som sagt har jag lite beslutsångest just nu. :confused: Jag har 2 egna hästar i ett eget stall men har fått förfrågan om det är en som...
Hästmänniskan
Så här är läget: jag, hästtjej sen långt tillbaka med tre döttrar 6-12 år gamla som alla gillar hästar och rider. Vi har idagsläget en...
Kropp & Själ kostymen är grymt snygg precis som den är. Jag hade aldrig tagit på mig varken topp under eller haft överdelen uppknäppt, då försvinner...
Hästmänniskan Jo även jag annonserar. Och en till fördel är att man då ofta även får svar från de som inte har sin häst på annons och inte har bråttom...