Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Berätta gärna om hur ni gick vidare i livet efter att ha förlorat er häst! Det är ju jättetungt och jag förstår att jag inte är ensam...
Svar
16
· Visningar
1 692
Hästmänniskan Hej! Min kompis ägde en ponny för ett år sen och nu sökte hon på resultat på ridsport. Då såg hon att hästen fortfarande står som ägare... 2
Svar
26
· Visningar
4 626
Senast: Nixehen
·
Gnägg jag och min d-ponny Red Butler eller nisse som vi brukar kalla honom för :D
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Ponnytokis
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Jag går i tankar om att bygga stall, starta inackoderingsstall och försöker räkna lite på vad ett stall kostar på ett ungefär...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Hej undrar om någon vet vad som gäller i följande fall: Jag säger upp min stallplats 6/11. Flyttar 7/12. Måste jag då betala för hela... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 630
Senast: Lobelia
·
Anläggning Utan hönät helst? Att lägga i en höhäck utan tak är knappast något att tänka på de dåliga dagarna =/ 2 3
Svar
40
· Visningar
8 456
Senast: startpompe
·
Hästmänniskan Jag ska iväg och titta på ett par unghästar (4åringar) om ett par dar, ingen av dom är inriden. Vad brukar ni titta på när man inte kan...
Svar
7
· Visningar
2 417
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Ja, som vanligt velar jag bort mitt liv istället för att ta tag i saker och göra nåt.. (hoppas tråden ligger i rätt forum) Jag är så... 2
Svar
34
· Visningar
3 863
Svar
0
· Visningar
120
Senast: mabriga
·
Svar
0
· Visningar
133
·
Svar
0
· Visningar
123
·
Hästmänniskan Jag jobbar sedan knappt ett år tillbaka som beridare på ett stall i Tyskland. Jag trivs egentligen bra här, men det finns ett problem...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Drömmen om en egen hästgård börjar väl närma sig och där finns ju även drömmar om ett eget ridhus även om det känns ganska långt bort i...
Svar
3
· Visningar
2 152
Senast: lahsd
·
Anläggning Undrar lite över trästolp till hagstaket, och om jag har förstått rätt så finns det olika dimensioner/storlekar på trästolp. Vilken är...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Hej. Jag fundrar lite på att rida mer än jag gör för tillfället. Har en 1-åring och hade gärna ridit lite mer än på mammas tråkponny...
Svar
17
· Visningar
2 739
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Jag är alltid noga med att mina djur ska ha den bästa försäkringen,men nu när jag själv skadat mig pga min häst så insåg jag att jag har...
Svar
10
· Visningar
1 563
Senast: CeciliaT
·
Hästmänniskan Som sagt har jag lite beslutsångest just nu. :confused: Jag har 2 egna hästar i ett eget stall men har fått förfrågan om det är en som...
Svar
7
· Visningar
1 530
Senast: ponny_girl
·
H
Hästmänniskan Idag ringde gymnasieintagningen och sa att jag hade en plats på SMR110 om jag ville. Har stått som reserv & skulle ge dem besked på... 8 9 10
Svar
188
· Visningar
37 528
Senast: Wilisia
·
Hästmänniskan vet ej om det finns en tråd om detta redan,jag kan ju inte vara den enda som undrar lite kring detta. :bump: *hur fixar man alla...
Svar
17
· Visningar
2 039
·
Hästmänniskan Så här är läget: jag, hästtjej sen långt tillbaka med tre döttrar 6-12 år gamla som alla gillar hästar och rider. Vi har idagsläget en...
Svar
11
· Visningar
1 895
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna