Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Fråga:
Säg att du köper en häst från person A. Du köper hästen per telefon (unghäst) och får veta att hästen står i Långtbortistan...
Hästmänniskan
Jag fick ta bort min älskade häst den 31/8 i år då hon brutit benet i hagen. Jag har nu fått vet intyg och alla papper jag ska ha. Jag...
Ekonomi & Juridik
I mitt stall där jag står har jag blivit erbjuden att i vinter lunchfodra tre lördagar + en söndag och då få en sänkt stallhyra med 400...
Hästmänniskan
I maj la jag upp en film på min fb sida, http://www.youtube.com/watch?v=en_90D5TOKA som Epona hade gjort. Det visar en reiningryttare på...
Hästmänniskan
Vi anser att allemansrätten också är en ”allemansskyldighet”, där det gäller för oss
hästföretagare/hästverksamma - och våra kunder! -...
Ekonomi & Juridik
Kikade lite efter ny hovslagare då jag kanske ska byta.
Hittade då en annons gällande en hovslagare som var under utbildning
och som...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Har precis sålt en häst till en tjej, som först verkade jättebra osv osv, hon har betalat hästen och kontrakt har skrivits på...
Ekonomi & Juridik
Ska låna ut min häst på foder och självklart så ska ordentliga kontrakt/avtal skrivas.
Har köpt färdiga som bara ska skrivas i men jag...
Ekonomi & Juridik
hur blir man det? jag har hört att det bara är en kurs på 2 veckor men när jag har letat på www. sadelmakare .org så står det att kursen...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...