Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Har någon plastat in halm som inte är hundra torr (= blandat mkt torrt och en del som inte är torrt). Hur blir sådana balar isåfall ...
Svar
12
· Visningar
2 464
Hästmänniskan Ni som har häst, har ni någon försäkring på er själva? Hade ni haft det även om ni inte hade haft häst/ridit? Vad täcker försäkringen...
Svar
17
· Visningar
1 782
Senast: kvandi
·
Hästmänniskan Hej, vet inte riktigt om tråden ligger rätt men chansar på att den ska vara här. Annars får moderator flytta tråden. Det är så att...
Svar
3
· Visningar
1 031
F
Hästmänniskan Min dröm är att utbilda mig till beridare, det är det jag vill mest av allt i hela världen. Så då har jag ju såklart sökt runt lite på... 2 3
Svar
42
· Visningar
14 464
Anläggning Hej. Jag har tidigare skrivit en tråd om att jag letar efter underlag att lägga som toppskikt på min stenmjölsridbana (den är lite för...
Svar
4
· Visningar
3 310
Senast: Egonson_
·
Hästmänniskan Nästa vecka är det dags för veterinärbesiktningen och om allt går som det ska med den så har jag alltså en häst då. :D Jag är så... 2
Svar
25
· Visningar
3 825
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Vad har ni för intställning till ert tävlande? Jag har anmält mig till ett meeting (hoppning) nästa helg och har en lite smått orolig...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: Docka
·
S
Ekonomi & Juridik Min kompis har tagit en häst på foder för senare köp och har skrivit foderavtal men nu visar det sig att hon som skrivit på avtalet inte... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
11 274
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Bestämde mig i år för att hyra ut boxar eftersom jag inte har alla mina hästar hemma, och för att jag tänkte att det vore trevligt med... 2
Svar
39
· Visningar
6 029
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Råkade ut för en olycka i mitten av mars som resulterade i att jag bröt vad- och skenben strax ovanför fotleden, samt lite sprickor runt... 2
Svar
29
· Visningar
6 546
Hästmänniskan Fick tips för ett tag sedan om att det fanns en annan här på Buke som skrivit en massa lögner i sin profil. Där står bl.a att h*n har...
Svar
18
· Visningar
2 745
Senast: Tahari
·
Hästmänniskan Mina Hästar är försäkrade, inte jag Mina hästar har ett välstädat hem, inte jag Mina hästar har mat på bordet varje dag, inte jag...
Svar
9
· Visningar
1 781
Senast: Whoever
·
Ekonomi & Juridik En bekant till mig överväger att anlita en transportfirma för att transportera hem hennes föl i november. Det hon funderar över är...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: rebus
·
Anläggning Mellan tummen och pekfingret, vad skulle det kunna kosta ungefär om man lejer bort allt? Skåne, plan betesmark just nu. Skulle tippa på... 2
Svar
25
· Visningar
3 010
Senast: LIA
·
Hästmänniskan Hej. Jag har köpt en Ardenner av polisen för några månader sedan. Han är en valack men i passet står det att han är hingst. Och det står...
Svar
10
· Visningar
3 118
Senast: sarapara
·
Anläggning Sitter och letar alternativ till den blöta halmen som ligger kvar på fälten grrrrr och ramlade över ett företag inte långt bort som...
Svar
14
· Visningar
5 574
Ekonomi & Juridik Nu efter tredjeskörden kommer vi att få tillbaka en del av den vall vi har utarrenderad. Det blir lite drygt 5 ha som vi nu funderar på...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: Nelle
·
Anläggning Hej! Hur skulle ni gjort med denna carport så att den blir en så bra ligghall som möjligt? Den är 8 gånger 4.5 meter. Vi tänkte...
Svar
1
· Visningar
1 058
D
Ekonomi & Juridik :idea: Jag och min make, mestadels maken har funderat ihop en väldigt rolig och på papperet lönsam idé. Jag tänkte ni kunde komma med... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
19 242
Ekonomi & Juridik Ja, som rubriken säger: Är det någon här som har någon aning om vad timlönen kan tänkas ligga på för en stallskötare (med uppgift att ta...
Svar
4
· Visningar
1 471
Senast: 0therwise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka