Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Min dröm är att utbilda mig till beridare, det är det jag vill mest av allt i hela världen. Så då har jag ju såklart sökt runt lite på...
Ekonomi & Juridik
Min kompis har tagit en häst på foder för senare köp och har skrivit foderavtal men nu visar det sig att hon som skrivit på avtalet inte...
Ekonomi & Juridik
Bestämde mig i år för att hyra ut boxar eftersom jag inte har alla mina hästar hemma, och för att jag tänkte att det vore trevligt med...
Hästmänniskan
Råkade ut för en olycka i mitten av mars som resulterade i att jag bröt vad- och skenben strax ovanför fotleden, samt lite sprickor runt...
Ekonomi & Juridik
En bekant till mig överväger att anlita en transportfirma för att transportera hem hennes föl i november. Det hon funderar över är...
Hästmänniskan
Hej. Jag har köpt en Ardenner av polisen för några månader sedan. Han är en valack men i passet står det att han är hingst. Och det står...
Ekonomi & Juridik
Nu efter tredjeskörden kommer vi att få tillbaka en del av den vall vi har utarrenderad. Det blir lite drygt 5 ha som vi nu funderar på...
Ekonomi & Juridik
:idea:
Jag och min make, mestadels maken har funderat ihop en väldigt rolig och på papperet lönsam idé. Jag tänkte ni kunde komma med...
Ekonomi & Juridik
Ja, som rubriken säger: Är det någon här som har någon aning om vad timlönen kan tänkas ligga på för en stallskötare (med uppgift att ta...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Trädgård & Växter De sista odlingslådorna not grannen är nu utgrävda, klätts med markduk och fått ny jord. Tänker att örterna (utom gräslök) ska få bo i 2...
Ekonomi & Juridik Ni har ett kontrakt och du har betalat, om det inte finns något datum som betalningen skulle vara säljaren tillhanda så kan hon inte...