Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur mycket spån - räknat i inplastade hårdpressade balar - går det i normalfallet åt per dag åt en stor häst i box ca 10m2 om hästen...
Hästmänniskan
Hej! Nu är det så att min man fyller 40 snart. Både jag o döttrarna är hästgalna. Min man är inte superintresserad men inte anti heller...
Ekonomi & Juridik
För någon vecka sedan fick jag höra att man inte skulle importera unga hästar (i detta fall handlade det import från om USA, men jag...
Hästmänniskan
Vet inte om denna tråd är ok men jag provar iaf. På väg till Alcudia, Mallis. Finns det ngt bra ställe där att rida på? Hittade ngn stor...
Ekonomi & Juridik
Skriver under anonymt nick, annars blir det för uppenbart vilken ridskola jag menar.
Det är så här att det finns en ridskola där jag...
Ekonomi & Juridik
Jag och min karl är spekulanter på ett fint hus med tillhörande ladugård.
Utrymmet och höjden är mer än nog och allt är i jättefint...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Ekonomi & Juridik Ni har ett kontrakt och du har betalat, om det inte finns något datum som betalningen skulle vara säljaren tillhanda så kan hon inte...