Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag och en kompis (kört sin häst till mig) skulle rida ut en runda tillsammans idag för första gången. Min pålla på fyra år har jag haft...
Ekonomi & Juridik
Kan ni ta kort på era höhäckar och beskriva för och nackdelar med dom?
Jag har fått tag i en person som kan svettsa åt mig, så skall...
Ekonomi & Juridik
Nu var det länge sedan vi hade en sådan här tråd. Har det kommit upp något nytt på marknaden som gör det möjligt att ge hästen full...
Ekonomi & Juridik
Hur bekämpar man kardborrar och slånbärsbuskar en gång för alla??? Kardborrarna har jag provat att gräva bort men det blir bara fler och...
Hästmänniskan
Orkar inte mer.... Första juni fick jag in 2 sommarhästar på mitt bete, Hon som kom med hästarna ägde dom inte det gjorde en annan, fick...
Hästmänniskan
Läste på min facebooksida att Gwendolyn Gregorio som äger stuteriet Falkenhorst i Tyskland hittat ett dött föl i hagen som blivit slagen...
Ekonomi & Juridik
Min fråga är hur många hästar man kan sälja/förmedla per år som privatperson utan att skatta för det? Vet att det finns någon regel för...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Kropp & Själ Jag lyckas mest bara snurra mig djupare in i min livskris. Varför ska det vara så svårt med människor och känslor och kommunikation och...
Ekonomi & Juridik Ni har ett kontrakt och du har betalat, om det inte finns något datum som betalningen skulle vara säljaren tillhanda så kan hon inte...