Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är stallägare & har 6 inackorderingar funderar på att stå för hö´t & vill att mitt stall ska ha fri tillgång.
Undrar om någon har tid &...
Hästmänniskan
Hej. Jag skall snart åka till Island på ridresa, vi ska rida ca sex timmar om dagen i fem dagar. Min fundering är vad jag behöver ha med...
Ekonomi & Juridik
Satt och funderade nu när det ser ut och bli så att vi både kommer att pressa hösilage och halm samma dag. Pga av lite medhjälpare och...
Ekonomi & Juridik
Har funderat på att dela av hagen (inom hagen). Vad är lämpligt avstånd att ha mellan själva delningen (vill helst ha dubbla staket)?
Hästmänniskan
Idag ca klockan nio fick mitt älskade hjärta somna in. Vi åkte till kliniken och givetvis skulle han inte gå på transporten med detsamma...
Hästmänniskan
Jag är 21 år och har ridit sen jag var liten, fram till kanske 4 år sedan. Efter det har jag endast ridit sporadiskt och mest bara skött...
Ekonomi & Juridik
Nu är det så att jag länge har drömt om egen häst men börjat tänka om och kanske skaffar foderhäst istället, till att börja med.
Dock...
Hundavel & Ras Ska fråga detta även andra saker ni påpekat i tråden
Vill gärna köpa via henne då hon avlar på väldigt hälsosamma hundar och vår hund...