Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hoppas ni kan hjälpa mig med goda råd Lider idag av en ledsjukdom som tyvärr bara kommer att bli värre med åren. Jag får inte hålla...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: a1agnlju
·
G
Ekonomi & Juridik Har under ett antal år haft en registrerad hästverksamhet med inriktning uppfödning och uthyrning av stallplatser. Under dessa år har...
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: sjoberga
·
A
Ekonomi & Juridik Har problem med plogningen bredvid min vinterhage, det går en liten väg in till en sommarstuga längst med mitt staket och personen som...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Asa_S
·
Hästmänniskan Jag har en god vän, hon är en underbar person som jag tycker jätte mycket om. Jag har också ett privatstall som hon har sin häst... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 275
Senast: Prooosit
·
Anläggning Hej! Vad ska man lägga för underlag på en ridbana egentligen? Jag är hobbyryttare, med inriktning hoppning, så underlaget ska...
Svar
0
· Visningar
1 312
C
Ekonomi & Juridik Ska antagligen ta en 6-årig b-ponny på foder för ev senare köp. Ponnyn är inte riden på nästan ett halvår o innan det endast grundriden...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Appache
·
T
Ekonomi & Juridik Äger en travare som 2010 tjänade 160000. Hon har varit i proffsträning sedan 1/3 2010. Vi är 3 delägare och driver det som...
Svar
5
· Visningar
1 970
Gnägg Min fina frieserflicka och jag i vintersolen.
Svar
0
· Visningar
146
Senast: CoNo
·
Gnägg Jag och mitt friesersto i en kompliment.
Svar
0
· Visningar
108
·
Gnägg Min ängel och jag busar i snön.
Svar
0
· Visningar
105
·
Svar
0
· Visningar
118
·
Gnägg Fina Coolman tricksar lite bland maskrosorna.
Svar
0
· Visningar
320
·
Gnägg Gammelmannen som numer lever ett härligt pensionärsliv!
Svar
0
· Visningar
123
·
G
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hej. jag har hittat en häst i polen och jag och säljaren är överens om pris. Någon som har importerat från Polen som kan berätta hur det... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
33 434
Senast: Görel
·
E
Anläggning Så nu har jag fått idéerna på papper, en början i alla fall :) Först måste jag fråga hur man infogar en bild som är ett Microsoft...
Svar
14
· Visningar
4 482
Senast: sky_fly
·
Ekonomi & Juridik Läget ligger till såhär Jag har alltid velat ha ett eget företag med hästar, vem vill inte det? Jag har läst företagsekonomi med...
Svar
17
· Visningar
2 784
Senast: ZorroLouise
·
Ekonomi & Juridik Behövs det något speciellt tillstånd för tex ponnyridning ? Typ skansen rida runt med ledare verksamhet ? Hej från Hambo
Svar
7
· Visningar
2 634
Senast: Hambo
·
L
Anläggning Jag behöver inspiration! :) Har bestämt oss för att i vår bygga två stycken uteboxar och/eller ett vindskydd på gården vi ska kunna... 2
Svar
20
· Visningar
24 930
Senast: lisabloma
·
Anläggning Ni som hyr ut stallplatser, har ni märkt av att kraven på stall har ökat genom åren? (att hyrestagarna ställerkrav på högre standard än... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 439
Senast: MamaJustify
·
Anläggning Aj,aj inte bra...höll på att skotta snö utanför stalldörren, och på ett eller annat sätt lyckades väl stallnycklen som satt i dörren...
Svar
11
· Visningar
2 326
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka