Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har under ett antal år haft en registrerad hästverksamhet med inriktning uppfödning och uthyrning av stallplatser. Under dessa år har...
Ekonomi & Juridik
Har problem med plogningen bredvid min vinterhage, det går en liten väg in till en sommarstuga längst med mitt staket och personen som...
Ekonomi & Juridik
Ska antagligen ta en 6-årig b-ponny på foder för ev senare köp. Ponnyn är inte riden på nästan ett halvår o innan det endast grundriden...
Ekonomi & Juridik
Hej. jag har hittat en häst i polen och jag och säljaren är överens om pris. Någon som har importerat från Polen som kan berätta hur det...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Medelhavsdelen rensad och jag insåg att jag är ungefär 1 månad längre fram i mitt trädgårdsarbete än vad jag var förra året 🤩
Och ja...