Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Jag har efter många om och men bestämt mig för att köpa ny häst och därefter sälja min nuvarande älskling, då vi vill olika saker med... 2
Svar
28
· Visningar
3 173
Senast: longwaydown
·
T
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja utbilda mig till C tränare i hoppning, jag har alla kvalifikationer förutom hästskötar diplom. Hur får jag detta...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: gunhild
·
Ekonomi & Juridik Sedan vi köpte egen gård så har jag flera gånger blivit tillfrågad om jag kan ha någon väns häst hos mig i olika perioder. Det är olika... 2
Svar
26
· Visningar
4 574
Senast: martha
·
G
Ekonomi & Juridik Jag undrar om säljaren är ansvarig för röntgenförändringar (som orsakar problem för hästen) som upptäcks inom 6 månader efter köp...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Highcat
·
H
Anläggning Jag har lite funderingar kring botten golvet i den nya ligghallen som kommer vara klar så fort snön har försvunnit. Detta är en...
Svar
9
· Visningar
1 518
Ekonomi & Juridik Jag ska ha följande, två boxfronter a 3m samt en boxdörr till shettis. Resten av boxarna kommer vara murade förutom galler på murade...
Svar
0
· Visningar
972
Senast: Empalie
·
P
Hästmänniskan När vi skulle köpa en häst hade hon en knuta vid/under örat och hon sa till oss att det var en slags Ink eller nått. Den har nu vuxitt... 2
Svar
24
· Visningar
7 138
Senast: Vikan
·
K
Hästmänniskan Hej alla bukemänniskor! :P Det här med utbildning... Så svårt att veta! :grin: Jag funderar på om jag ska utbilda mig till något som...
Svar
12
· Visningar
2 498
Senast: Flixon
·
Anläggning jag har funderat på att bygga stall till min islänning. vad tror ni om detta? hästarna skulle gå ute större delen av dygnet.boxarna... 2
Svar
37
· Visningar
4 215
Senast: videnlis
·
K
Hästmänniskan Hej alla glada! :P Jag har nu ett tag kollat på lite hästannonser. På många av dom står det att hästen/ponnyn inte är för nybörjare... 2
Svar
21
· Visningar
2 795
Senast: Klaralove
·
Hästmänniskan Känner mig så frustrerad efter ytterligare ett samtal med en köpare som vill ha en häst i princip gratis. Jag är höggravid, på grund... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 428
Senast: Zephira
·
S
Ekonomi & Juridik Jag jobbar som hästskötare och varit yrkesverksam i ca 3 år nu. Till hösten ska jag dock börja plugga och även flytta härifrån. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 270
Hästmänniskan I min lösdrift finns det ett ställe jag håller avskillt med hjälp av ett par slaner/bommar som är fyrkantiga/rektangulära. I alla år...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Avalon
·
Svar
0
· Visningar
214
Senast: TIzzANO
·
Gnägg Jag och min Ardennerhingst Ture f.2007
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Skylvik
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag vill mest av allt ha en häst att tävla, rida ut och bara mysa med. Men jag vet att det är helt omöjligt. Så kom jag på att...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: diving-leber
·
E
Hästmänniskan Jag vill skirva mitt egna avtal/kontrakt nu när jag ska sälja min häst.. Kan vem som helst skriva ett gällande avtal/kontrakt, eller...
Svar
13
· Visningar
8 591
Senast: pastejja
·
Hästmänniskan Jag kom och tänka på att för länge sedan läste jag en tråd om en tjej som hade skadat sina tänder ordentligt efter att blivit sparkad av...
Svar
15
· Visningar
2 794
Senast: angelwings
·
Hästmänniskan Har läst på lite olika sidor och fått uppfattningen att medryttare vill/ofta har hästen som "sin egen" de dagarna i veckan de har...
Svar
16
· Visningar
1 771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Linda ben
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka