Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag skulle gärna vilja utbilda mig till C tränare i hoppning, jag har alla kvalifikationer förutom hästskötar diplom. Hur får jag detta...
Ekonomi & Juridik
Sedan vi köpte egen gård så har jag flera gånger blivit tillfrågad om jag kan ha någon väns häst hos mig i olika perioder. Det är olika...
Ekonomi & Juridik
Jag ska ha följande, två boxfronter a 3m samt en boxdörr till shettis. Resten av boxarna kommer vara murade förutom galler på murade...
Hästmänniskan
När vi skulle köpa en häst hade hon en knuta vid/under örat och hon sa till oss att det var en slags Ink eller nått. Den har nu vuxitt...
Ekonomi & Juridik
Jag jobbar som hästskötare och varit yrkesverksam i ca 3 år nu. Till hösten ska jag dock börja plugga och även flytta härifrån. Jag har...
Hästmänniskan
Jag kom och tänka på att för länge sedan läste jag en tråd om en tjej som hade skadat sina tänder ordentligt efter att blivit sparkad av...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Det är för att det inte ska svullna. Såret är läkt och ser fint ut. Men det svullnar väldigt mycket, trots rörelse och högläge..
Ska ha...
Ekonomi & Juridik I mina utländska pass har det varit förutom originalspråk både engelska och franska.
Jag har dock aldrig kollat passet innan köp, för...
Hästhantering Så här såg det ut hos oss när de återsåg varandra efter ett par år. Den stora bara suckade och flyttade på sig. Sedan stod de alltid och...