Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har ni några bra tips på hur man ramlar av på ett "bra vis" (= med mål att klara sig undan brutna ben och känna sig skapligt fit for... 2
Svar
23
· Visningar
4 881
Senast: labb
·
Hästmänniskan Någon som är utbildad Hippopraktor eller går den utbildningen som vill berätta lite mer? Är det en gedigen utbildning, hur är...
Svar
9
· Visningar
1 527
Senast: Ellyne
·
Anläggning Jag har länge sneglat på en gård i krokarna kring där min käre far bor. Här våren 2010 blev den till salu - utgångspriset hamnade på...
Svar
19
· Visningar
3 095
Senast: aprilia
·
Hästmänniskan Hej. Tänkte höra om era erfarenheter och framförallt vad man ska tänka på och hur ni har gjort när ni köpt häst utomlands? Om man...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: Chambery
·
M
Hästmänniskan hej. Tänkte kolla om det finns några som jobbar mycket och långa dagar, och har ni tid med hästen då? hur ser eran vardag ut? hur...
Svar
11
· Visningar
1 786
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej! Känner mig rådvill och skulle behöva lite tips..! Köpte en 6 årig c-ponny i höstas till min dotter. Vi var och provred honom vid...
Svar
11
· Visningar
3 214
Senast: LelleLilla
·
Ekonomi & Juridik Jag har sålt häst där jag var ärlig med vilka fel hästen hade och satte priset därefter (hästen lever än idag och är mig veterligen pigg...
Svar
16
· Visningar
3 077
Hästmänniskan Det är ju lag på att hästarna står inne under natten på vintern om de inte har vindskydd. Hittills har jag haft vindskydd till min häst... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 204
S
Hästmänniskan Tänkte se om det är fler än jag som går i Hästköpstankar och man kanske kunde ge tips och råd till varandra. Va för häst letar ni och... 2
Svar
39
· Visningar
3 832
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Tror jag lägger tråden rätt nu annars får moderator gärna flytta den. Har en vän som kom tillbaka från en sk "ridresa" för ett par... 2
Svar
22
· Visningar
6 669
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Jag har mina funderingar på att söka djursjukskötarprogrammet i skara till hösten. Det jag funderar lite över är för det första lönen... 2
Svar
26
· Visningar
12 179
Senast: lizan
·
G
Hästmänniskan hej,eftersom jag snart går ut 9:an och snart ska välja gymnasie valet så, och jag har tänkt lite, skulle vilja jobba i ett "stort/känt"...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: lilstar
·
F
Hästmänniskan Vet inte om jag hamnat under rätt tråd men tänkte kolla om det e fler som drabbats av rid/hanteringsskador i olika former ? Jag själv... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 286
Senast: kvandi
·
R
Anläggning Jag hoppas att någon här kan hjälpa mig. Jag vill ha massor med idéer på stallnamn eftersom jag i dags läget inte vet hur stort...
Svar
0
· Visningar
1 133
Senast: RockyHabanera
·
C
Hästmänniskan För ca. 3-4 veckor sedan var jag med om den allvarligaste ridolycka jag varit med om hittills. Jag jobbar som hästskötare och...
Svar
17
· Visningar
5 707
Senast: Seabisquit
·
Anläggning Har en knivig fråga. Jag tror att det inte spelar så stor roll om man använder vattenhink till hästen för luftfuktigheten i stallet...
Svar
7
· Visningar
2 168
Senast: kvandi
·
Gnägg grabben ute först är lite laddad
Svar
0
· Visningar
108
Senast: raggarn
·
Gnägg Islandshingsten som betäckte flest ston under 2010.
Svar
0
· Visningar
131
Senast: ingang
·
Gnägg Mjölnir fribetäcker i Nyhammar Örebro län
Svar
0
· Visningar
302
Senast: ingang
·
Anläggning Hittar inga klockor som fungerar efter att det varit typ -28!! Jädrit irriterande, vill ju ha en klocka i stallet som funkar sommar som...
Svar
8
· Visningar
2 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka