Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vet inte om detta är rätt forum, men provar.
Har hittat en fin häst på hästnet som jag var seriöst intresserad av, men låg lite lågt...
Ekonomi & Juridik
Jag satt och funderade häromdan. Om en förening avvecklas, vad händer då med dess tillgångar? Kan den läggas vilande då med typ pengarna...
Ekonomi & Juridik
Ja jag börjar faktiskt undra. Har några ytligare bekanta som ska köpa häst. De är inte jättehästkunniga och för några månader sen var vi...
Ekonomi & Juridik
vad gäller egentligen?
från start,
i våras sålde jag ett hbl sto till en flicka och hennes mamma,
vi skrev kvitto på att vi skulle...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte för tio år sedan en ponny av en vän, eller rättare sagt vännens dåvarande sambo. Det var hans dotter som red ponnyn och sedan...
Hästmänniskan
Har jag gjort nåt alldeles galet nu? Har köpt en frieser, och vid köpet medföljer en gulgrön stamtavla, vilken skall skickas in för att...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Syns ingenting på ytan. Tror snarare att jag var för tidig med att så. Eller att fröerna var för gamla.
Jag ger det ett tag till, sen...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...