Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag gick in på en hemsida för hästterapeuter och såg att alla dessa behandlingar finns. Jag känner till vissa av dem, men att det fanns...
Svar
19
· Visningar
2 465
Senast: SaraMara
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger den här tråden rätt nu, flytta den gärna om det finns ett bättre ställe för den:bow: Jo, det är så här att jag...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: lancelot
·
Hästmänniskan I våras hade jag problem när jag skulle sälja min ena ponny. (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=755675) Efter mkt om och...
Svar
14
· Visningar
2 918
Senast: cikoria
·
F
Hästmänniskan Hoppas tråden ligger rätt, annars flytta vänlig moderator. :love: När jag tog över min häst, stod hon i ett stall där stallägaren och...
Svar
8
· Visningar
1 772
Senast: Fahlis
·
Z
Hästmänniskan Vart kanman köpa speglar till ridhus? Ska det vara nån speciell typ, eller köper man vanliga speglar hos glasmästaren? Nån som vet vad...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: Ljulius
·
Gnägg Min underbara isis Tvistur
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Caotica
·
H
Hästmänniskan Var kan man få tag på detta? Jag ska göra en ridbana som helst inte fryser till is eller bildar jätteklumpar på vintern. Läggs fliset...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: hästig
·
S
Hästmänniskan vi har travhästar som vi tränar i skog och mark omkring stallet. Stallet ligger på min föräldragård där pappa bor kvar. Alla rannar... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 249
Senast: ancan
·
S
Hästmänniskan Någon som har gjort det? Kostnad och vad anser ni om det?
Svar
6
· Visningar
981
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Jag funderar lite över hur det går till att importera en häst från Finland som privatperson? Vad behöver göras och vilka papper behövs... 2
Svar
31
· Visningar
5 332
Senast: Curtice
·
J
Hästmänniskan Kunde inte bestämma mig för om jag skulle lägga den här elr på Ungdom :crazy: Men iallafall så är det så här att jag är 15 år och... 2
Svar
23
· Visningar
2 556
Senast: Whirlie
·
A
Hästmänniskan Hej jag har ett litet(stoort) problem. Jag är såå feg och ofta rädd. Har haft hästar i ca 14 år, aldrig varit med om någon riktig olycka...
Svar
15
· Visningar
2 431
Senast: Fyrfota
·
Hästmänniskan Har haft två jäteduktiga spekulanter ute på min häst de två senaste helgerna. De har båda sagt att de är intresserade och lovat höra av... 2
Svar
24
· Visningar
3 292
·
F
Hästmänniskan Jag har i mitt stall några inackorderade.Vi kommer bra överens alla utom en. Det är alltid nåt fel på nåt,klagomål,gnäll och annat.Hon... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 373
·
Hästmänniskan Är det någon av er som har en bild på Myrbybox med slagdörr till ? Jag har nämligen köpt det o jag söker en bild på en uppsatt dörr ...
Svar
2
· Visningar
1 425
Senast: Moppa123
·
J
Hästmänniskan Den 8 oktober va jag och min "kille" med om en olycka, han blev rädd när vi red förbi en kohage och det slutade med att jag åkte i...
Svar
11
· Visningar
1 522
Senast: Adelina
·
Hästmänniskan Låt oss säga att Sara säljer sin avelshingst. I kontraktet står det att den säljs SOM avelshingst och ridning. Kan man då vara säker på... 2
Svar
37
· Visningar
3 143
Senast: åke
·
P
Hästmänniskan Hej jag har en fråga. jag och min sambo funderar på att bygga hus om något år. och håller på och letar tomt. men vi vet inte hur stor... 2
Svar
36
· Visningar
9 252
Senast: Invinciblestables
·
A
Hästmänniskan Fick hem mitt 3 årig sto för 5 veckor sedan, jag köpte henne relativt dyrt som 1 åring nere i Holland coh släppte henne sedan på...
Svar
19
· Visningar
2 788
·
A
Hästmänniskan Någon här som ska på ULK:en som har sin startplats på wången? (Minns inte riktigt datumen) Ni som gått ulken, hur är den?
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Aeternum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka