Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag gick in på en hemsida för hästterapeuter och såg att alla dessa behandlingar finns. Jag känner till vissa av dem, men att det fanns...
Hästmänniskan
Vart kanman köpa speglar till ridhus? Ska det vara nån speciell typ, eller köper man vanliga speglar hos glasmästaren?
Nån som vet vad...
Hästmänniskan
Jag funderar lite över hur det går till att importera en häst från Finland som privatperson? Vad behöver göras och vilka papper behövs...
Hästmänniskan
Hej jag har ett litet(stoort) problem. Jag är såå feg och ofta rädd. Har haft hästar i ca 14 år, aldrig varit med om någon riktig olycka...
Hästmänniskan
Har haft två jäteduktiga spekulanter ute på min häst de två senaste helgerna. De har båda sagt att de är intresserade och lovat höra av...
Hästmänniskan
Jag har i mitt stall några inackorderade.Vi kommer bra överens alla utom en.
Det är alltid nåt fel på nåt,klagomål,gnäll och annat.Hon...
Hästmänniskan
Låt oss säga att Sara säljer sin avelshingst. I kontraktet står det att den säljs SOM avelshingst och ridning. Kan man då vara säker på...
Trädgård & Växter Har ni gjort underarbete eller bara satt fast det med jordankare? Kan även två klantisar få upp det? Vad har du i? pallkragar? (sorry...
Hundavel & Ras För att jag haft mer att göra med beddies än pudlar? Och tycker bättre om de beddies jag träffat än de pudlar jag träffat?
Sen så känns...