Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Vi har idag en äldre fd ladugård som stall, men när vi började fundera på att renovera och göra om lite så upptäckte vi att bla är taket...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: krumeluren
·
M
Hästmänniskan Jag ska köpa ny häst. Jag har ridit och tävlat mammas sto i två år, men nu vill hon ha tillbaka henne. Min budget är 35 000 kr och... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 005
Senast: Stopek
·
Hästmänniskan Min häst är snart såld, och jag håller på att försöka ta reda på allt som är lämpligt att jag gör innan köpet går i lås, och vad jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 953
Hästmänniskan Hej! Måste bara skriva av mig och var är bättre plats än här där det kan finnas störst förståelse för min historia. Jag har hållit... 2
Svar
29
· Visningar
3 174
Senast: alazzi
·
H
Hästmänniskan Vad har ni för lösningar för att skydda lampor och lysrör i stallgångar och boxar? Lägg gärna in "bildbevis" !
Svar
15
· Visningar
7 497
Senast: kickikompis
·
Hästmänniskan Vad är det rimligt att betala för en stallplats som har följande: Stallägarna står för detta; Box Hage Morgon + Kvällsfodring (om... 2
Svar
23
· Visningar
2 368
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hur stor hage krävs till 5 st hästar av blandade storlekar?
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Funderar på att låta installera varmvattenberedare enbart i syftet att spola av leriga hästars ben om kvällarna vid insläpp. Hur stor (i...
Svar
18
· Visningar
4 319
Hästmänniskan Denna tråden är absolut ingen tråd som är skapad av nyfikenhet för att jag vill få reda på vilka som är/har mått dåligt. Utan jag vill...
Svar
14
· Visningar
1 531
Senast: lovehorses
·
Hästmänniskan Vad jag önskar att jag har spånbalar istället för löst spån! Hittade ett ormbo i spånet idag, ett gäng ungar (och skinn efter mamsen)... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 011
Senast: åke
·
S
Hästmänniskan Jag är nu 22 år å har jobbat som hästskötare sen jag var 16 år och det är ett helt underbart jobb om man inte är ute efter att tjäna...
Svar
8
· Visningar
2 160
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan Efter senaste resan till djursjukhuset känner jag att jag har fått nog. Jag skulle verkligen vilja ha en övervakningskamera i...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: ang
·
V
Hästmänniskan Jag har just nu en fyraåring på foder som jag har haft i fyra månader, började rida henne i sommar så har varit medryttare på henne fram...
Svar
13
· Visningar
1 239
D
Hästmänniskan Är det någon som vet vad som ingår i provet för att bli ridinstruktör? Hur går det till och vad skall man kunna? Vet inte om tråden...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Durin ox
·
Hästmänniskan Vet inte om denna tråd ska ligga här.. Men jag undrar lite angående ni som har egen gård. Hur mycket pengar går det åt på ett ungefär... 2
Svar
20
· Visningar
6 350
Senast: kisse
·
L
Hästmänniskan Jag har som rubriken säger tänkt hyra yt min stallplas i andra hand. Har någon erfarenhet av det? Hur ska man skriva kontrakt? Vad ska...
Svar
7
· Visningar
1 555
Senast: Madelene
·
Gnägg jag och affe(Alfur från Broaskog) tränar dressyr en sommarkväll
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Wippos
·
Hästmänniskan Har lånat ut min unghäst på foder,är nu sugen på att ta hem honnom,men har skrivit kontrakt till 1 maj,men har även skrivit in i...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: Fibusen
·
Q
Hästmänniskan Går på nian i högstadiet och har börjat fundera på framtida yrke. Hästveterinär lockar, men jag hur jag än söker hittar jag inga klara...
Svar
10
· Visningar
2 026
Senast: Qpa
·
S
Hästmänniskan Har i en tidigare tråd undrat lite om hur det blir med skatten som företagare, och har konstaterat att den ska komma i december. Nu...
Svar
17
· Visningar
1 598
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna