Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Funderar på att köpa loss min hästtransport som jag nu har på långtidshyrning. Transporten kostade från början 50.000:- men har betalat...
Hästmänniskan
Ponnyn jag nu har köpt har "pass på gång", dvs alla papper är klara och inskickade. Men är passet då betalt? Eller kommer en faktura när...
Hästmänniskan
...grannens lilla shettis
Hon vet precis hur hon ska göra för att smita och alltid springer hon ner till vårat stall. Jag få nog bygga...
Hästmänniskan
jag undrar hur ni som arbetar hetltid, gör när det kommer till ridningen. Eftersom det är mörkt redan vid fyra nu(iallafall där jag bor)...
Hästmänniskan
Under vintern ska vi få använda en maskinhall (16*40) som ridhus. Vad för underlag kan vara bra, som inte är för dyrt? Och vilka djup är...
Kropp & Själ kostymen är grymt snygg precis som den är. Jag hade aldrig tagit på mig varken topp under eller haft överdelen uppknäppt, då försvinner...
Hästmänniskan Jo även jag annonserar. Och en till fördel är att man då ofta även får svar från de som inte har sin häst på annons och inte har bråttom...